bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
معاون صنایع عمومی وزارت صمت از رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازارنیوز، محمد مهدی برادران از رشد ۳۴ درصدی صادرات لوازم خانگی کوچک و سبک در کشور طی شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: بطورکلی روند صادرات کشور طی یکساله اخیر رو به رشد بوده است.

وی با بیان اینکه وضع و افق پیش روی صنعت و تجارت ایران خوب و رو به روشن است، اظهارداشت: امید می‌رود با تلاش‌های روز افزون تمامی تولیدکنندگان، صنعتگران و فعالان اقتصادی بتوان از طریق رشد تولید و صادرات وضعیت اقتصاد مملکت به معنای واقعی شکوفا و بهبودی پیدا کند.

معاون وزیر صمت گفت: با توجه به اینکه امروز کشور نیاز به امید و نشاط دارد از اینرو روایت‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی از قبیل اشتغال، تولید و صادرات نیز باید امیدبخش باشد.

برادران اظهارداشت: امسال همه، تنوع و افزایش تولید و همچنین صادرات را در کشور شاهد هستند و آمار‌های سازمان‌های متولی نیز بیانگر این موضوع است.

وی همچنین ضمن تبریک روز ملی صادرات یادآورشد: صادرات مزیت‌های زیادی برای کشور دارد که اشتغال، رونق تولید، ارزآوری، تحریک رشد اقتصادی و بسیاری موارد دیگر از جمله این مزیت هاست.


/ تسنیم

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: