bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
استاندار همدان گفت: طبق تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با استانداری همدان، مدارس کانکسی این استان تعطیل و با فضای آموزشی مناسب جایگزین خواهند شد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و هیئت همراه، گفت: سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده بود که در این جلسه مفاد آن مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: تفاهم‌نامه منعقد شده با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اعتبار دوهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده که اشتغال‌زایی آن نیز بیش از ۱۳هزار نفر است.

استاندار همدان بابیان اینکه از مفاد این تفاهم‌نامه احداث کارخانه تولید دارو و تجهیزات پزشکی و سِت سرُم و همچنین تجهیزات جانبی، راه‌اندازی سه مرکز فناوری در حوزه دانش بنیان و ساخت و راه‌اندازی چند طرح شاخص دیگر در استان است، افزود: بر اساس تفاهم‌نامه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای تامین مسکن نیز اقداماتی انجام داده که تسریع در ساخت یک ۱۱۰ واحدی و همچنین یک ۱۰۴ واحدی دیگر در دستور کار است.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: ساخت خوابگاه دانشجویی برای دانشگاه بوعلی نیز از دیگر اقداماتی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است.

در این جلسه، در مورد اجرای مفاد این تفاهم‌نامه و همچنین بررسی اقداماتی که قرار است در ادامه صورت گیرد، هم‌اندیشی‌هایی انجام و مصوب شد تا ماهی یکبار این جلسه همکاری، به صورت مستمر برگزار شود تا مفاد آن در حوزه‌های مختلف مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

ساخت مدارس در مناطقی که مورد نیاز است در این تفاهم‌نامه مورد توافق قرار گرفته که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این راستا به سرعت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.




نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: