bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
گوگل که مدت هاست کار خود را بر روی پروژه خودروی خودران و بدون راننده آغاز کرده به تازگی ویدئویی از مدل وایمو منتشر کرده و سطح عملکرد این مدل را در معرض دید همگان قرار داده است.
بازار نیوز - روز سه شنبه جان کرافیک مدیرعامل شرکت وایمو اعلام کرد گوگل با عرضه این خودرو فن آوری رانندگی خودکار در خودروها را وارد مرحله جدیدی نموده است. وایمو هم اکنون نقطه عطفی جدید در زمینه فن آوری رانندگی خودکار است.

گوگل  اعلام کرده تاکنون این خودرو را به صورتی موفقیت آمیز در 4 ایالت تگزاس، کالیفرنیا، آریزونا و واشنگتن آزمایش کرده است و به زودی از شماری از علاقمندان برای تست و بررسی این خودرو دعوت به عمل می آورد.

وایمو که بخشی از پروژه جدید گوگل در زمینه ایجاد شرکت هایی برای تولید محصولات نوآورانه است جزو پروژه بخش ایکس این شرکت محسوب شده  که قرار است به صورتی جداگانه امور خود را مدیریت کند. البته جان کرافیک اعلام کرده وایمو همچنان جزو زیرمجموعه گوگل باقی می ماند.

گوگل اعلام کرده از سال 2015 تا  اکنون این خودرو را به صورت کاملا خودران بیش از یک میلیون کیلومتر آزمایش کرده و در تمام این مدت این خودرو با موفقیت کار خود را انجاک داده است.


نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: