bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
عرضه خودرو‌های تارا و ۲۰۷ در بورس کالا به علت اختلاف قیمت کارخانه و بازار تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش بازارنیوز به نقل از نبض بازار، موضوع عرضه خودرو‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در بورس کالا مصوب هیئت مدیره این شرکت است و در حال حاضر نیز جلسات کارشناسی و هماهنگی با مسئولان بورس کالا جهت ایجاد زمینه‌های همکاری در حال پیگیری است. تاکنون عرضه‌های خانواده هایما از طریق بورس کالا به سرانجام رسیده است.

روز گذشته یکشنبه اول آبان‌ماه مدیر پذیرش بورس کالای ایران از موافقت هیئت پذیرش بورس کالا با عرضه دو محصول ۲۰۷ و تارا در بورس کالا در جلسه‌ای که با حضور مدیران شرکت ایران‌خودرو برگزار شد، خبر داد.

وی افزود: پذیرش تارا و ۲۰۷ تولید ایران‌خودرو مشروط به عرضه کل حجم تولید این شرکت در بورس کالا شده و چنان‌چه این خودروساز به تعهدات عرضه‌اش عمل نکند، پذیرش آن تعلیق می‌شود.

حال پس از اظهارنظر این مقام مسئول در سازمان بورس کالای ایران، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که فعلاً امکان عرضه دو محصول مورد اشاره در بورس کالا وجود ندارد؛ ابتدا باید با افزایش تولید و عرضه، اختلاف بین قیمت این محصولات با کارخانه و بازار را تقلیل داد و سپس برای عرضه این دو محصول در بورس کالا برنامه‌ریزی کرد.

این گروه صنعتی، در اطلاعیه خود آورده است: 'عرضه خودرو‌های تارا و ۲۰۷ در بورس کالا تا اطلاع ثانوی امکان‌پذیر نیست و باید شرایطی را فراهم کرد تا اختلاف قیمت کارخانه و بازار کاهش پیدا کند و در ادامه برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: