bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از ۱۲۰ خدمت ما برای مددجویان است، گفت: پرداخت مستمری براساس بعد خانوار در حال انجام است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به افزایش دوباره مستمری‌ها مددجویان در سال جاری بر اساس لایحه ترمیم حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: براساس آخرین اخبار رسیده، با نگاه بسیار مساعد کمیسیون‌های تخصصی مجلس و نمایندگان، بناست افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان صورت بگیرد که ما نیز منتظر تصویب و ابلاغ قانونی مربوطه هستیم.

حسین خدرویسی، با اشاره به موضوع افزایش مستمری همزمان با لایحه‌ای که دولت برای افزایش حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری به مجلس شورای اسلامی دادند، اظهار کرد: نهاد کمیته امداد نیز از طریق مقتضی و با تعاملاتی که با مجلس و دولت دارند به دنبال افزایش مستمری مددجویان هستند.


وی افزود: براساس آخرین اخبار رسیده، با نگاه بسیار مساعد کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، بناست که افزایش ۳۰ درصدی اتفاق بیفتد که ما نیز منتظر تصویب و ابلاغ قانونی هستیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه پرداخت مستمری یکی از ۱۲۰ خدمت ما برای مددجویان است، گفت: پرداخت مستمری براساس بعد خانوار در حال انجام است. در حال حاضر ما برای یک خانوار یک نفره ۴۲۰ هزار تومان پرداخت مستمری نقدی داریم و براساس بعد خانوار تغییر خواهد کرد و خانوار ۵ نفره و بالاتر در حال حاضر یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان دریافتی دارند که با این افزایش ۳۰ درصدی چنانچه تصویب و ابلاغ شود، مبلغی هم مجدد افزایش خواهد یافت و هر زمانی این مصوبه ابلاغ شود، مابه التفاوت آن را به حساب مددجویان واریز خواهیم کرد.


/ ایسنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: