bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
یک فعال کسب‌وکار مجازی بر این باور است که در شرایط کنونی نیاز است تا دولت در کنار فعالیت‌های خود برای رونق کسب‌وکارها، اقدامات برای جلب اعتماد مردم نسبت به اپلیکیشن‌های داخلی را جدی‌تر لحاظ کرده و ببیند

مرتضی محمدزاده با اشاره به تصویب بسته حمایتی دولت از کسب‌وکار‌ها افزود: فیلترینگ سبب شده تا کسب‌وکار‌ها به‌خصوص آن دسته از فعالیت‌هایی که در بستر فضای مجازی صورت می‌گرفته دچار آسیب‌های جدی شوند.

وی اضافه کرد: حال امروز که دولت برای حمایت از این کسب‌وکار‌ها بسته حمایتی تصویب کرده، نیاز است تا در خصوص جلب اعتماد مردم نسبت به نرم‌افزار‌های داخلی که درنهایت موجب روانه شدن آن‌ها به سمت این اپلیکیشن‌ها می‌شود نیز اقدامات جدی‌تری صورت بگیرد.

این فعال کسب و کار مجازی، اضافه کرد: مردم با اپلیکیشن‌های داخلی یا آشنایی زیادی نداشته و یا اینکه تمایلی برای حضور در آن‌ها به دلیل نداشتن همین آشنایی ندارد که به همین منظور نیاز است تا اقدامات جدی و خوبی برای آشناکردن مردم و جلب اعتماد آن‌ها نسبت به این اپلیکیشن‌ها انجام شود.

محمدزاده ادامه داد: ما برنامه‌های تبلیغاتی خود را برای حضور در نرم‌افزار‌های داخلی در حال انجام دادن هستیم که البته توسعه زیرساخت‌ها دربسته حمایتی دولت نیز دیده شده؛ اما انتظار می‌رود که دولت در این رابطه جدی‌تر وارد کار شده تا شاهد تکاپو و رونق دوباره کسب‌وکار‌ها در این فضا باشیم.



/ ایرنا

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: