bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت که از برنامه حجت الله عبدالملکی خبری ندارد و احتمال سوال از ضرغامی به علت ناتوانی در جذب گردشگر خارجی در آستانه جام جهانی وجود دارد.

در آستانه بازی‌های جام جهانی فوتبال، حوزه گردشگری کشور، نتوانست لقمه آماده جذب توریست خارجی را در دهان بگذارد و این مهم، نه تنها مسئولان را ناکام گذاشت؛ بلکه دست مردم ایران را که می‌توانستند از سود سرشار این اتفاق بهره‌مند شوند نیز خالی ماند.

در این میان، صفر شدن جذب گردشگر بعد از چنین رویداد مهمی، درست زیر گوش کشورمان، نیاز ورود جدی نمایندگان مجلس در راستای روشن شدن چرایی سوزاندن این فرصت مهم را می‌طلبد که این مهم را از یکی از اعضای فراکسیون گردشگری جویا شدیم.

در این خصوص، محمد صالح جوکار، نماینده و عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به اینکه برنامه حجت الله عبدالملکی، دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد، در چند روز باقی مانده تا جام جهانی برای جذب گردشگر چیست؟ گفت: از برنامه ایشان خبر ندارم؛ اما مسابقات جام جهانی یک فرصت خوبی برای کشور است. هم در بحث اسکان و هم حمل و نقل و انتقال مسافران.


وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا جذب گردشگر در کشور در آستانه جام جهانی صفر بوده است؟ گفت: این مهم باید بررسی شود که برنامه چه بوده است و چرا اینگونه شده. قبلا جلساتی با مسئولان قطر در خصوص تامین محل اسکان توریست‌ها برگزار شده است که اگر از این فرصت استفاده نشده باشد، باید بررسی شود.

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به اینکه آیا مجلس شورای اسلامی برنامه‌ای برای سوال از عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دارد یا خیر، گفت: احتمال سوال از آقای ضرغامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا وجود دارد.


/تیترکوتاه

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: