bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
ایلام- رئیس مجمع نمایندگان ایلام گفت: با پیگیری‌های انجام شده، بخشنامه امهال وام‌های کشاورزان و دامداران ایلامی به زودی ابلاغ می‌شود.

علی‌اکبر بسطامی اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته دستور وزیر جهاد کشاورزی برای امهال وام‌های کشاورزان و دامداران در سال ۱۴۰۱ صادر و به بانک‌های عامل هم ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بخشنامه امهال به زودی به استان ارسال خواهد شد، گفت: تلاش همه‌ی ما این است که کشاورزان و دامداران خسارت دیده از خشکسالی از فرصت‌های قانونی بهره‌مند شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امهال تسهیلات کشاورزان و دامداران ایلامی یکی از خواسته‌های جدی مردم در ارتباط با دفتر اینجانب و تماس‌های تلفنی مردم بوده است، اظهار کرد: برای این موضوع با وزیر کشاورزی رایزنی و مکاتبه لازم انجام شد و وزیر جهاد کشاورزی هم دستور اقدام لازم را به مدیرعامل بانک کشاورزی داده‌اند.

بسطامی با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: این مطالبه مردم نیز در دیدار با آقای فرخ‌نژاد مطرح شده و امیدواریم به زودی دستور وزیر اجرا و دامداران و کشاورزان استان از نتیجه این دستور بهره‌مند شوند.

گفتنی‌است در سال زراعی گذشته متاسفانه ۱۰۰ درصد مزارع دیم استان از بین رفته و ۳۰ تا ۵۰ درصد نیز مزارع آبی استان خسارت دیده‌اند.


/بازار

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: