bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
مراسم افتتاحیه جام جهانی امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران و یک ساعت قبل از اولین مسابقه جام جهانی برگزار می‌شود.

به گزارش بازارنیوز به نقل از ایبِنا؛  بازی‌های جام‌جهانی امروز یکشنبه ۲۹ آبان به صورت رسمی آغاز می‌شود. مراسم افتتاحیه به وقت ایران ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و یک ساعت بعد دو تیم قطر و اکوادور در اولین بازی جام‌جهانی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.


با این حساب اولین مسابقه جام‌جهانی بین دو تیم قطر و اکوادور امروز ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود و با این دیدار مسابقات جام‌جهانی آغاز می‌گردد و همچنین فردا نیز تیم فوتبال کشورمان در اولین بازی خود به مصاف تیم ملی انگلیس خواهد رفت.


برگزاری مراسم افتتاحیه و اولین دیدار جام‌جهانی با حواشی نیز همراه بود که در نوع خود بسیار عجیب و جالب است.


حواشی اولین دیدار جام جهانی

جام‌جهانی فوتبال یکی از مهم‌ترین رویداد‌های ورزشی در دنیا به شمار می‌رود که بسیاری از مردم سراسر کشور‌های جهان اخبار آن را دنبال می‌کنند و برای رسیدن آن لحظه شماری می‌کنند.

جام‌جهانی امسال که در قطر برگزار می‌شود و از امروز آغاز می‌شود با حواشی همراه شد. اولین حاشیه برگزاری این دیدار در زمان برگزاری آن است که ابتدا قرار بود دوشنبه برگزار شود، اما با تصمیم فیفا در روز یکشنبه برگزار شد.


مهم‌ترین حاشیه این دیدار ادعای عجیب امجد طه، خبرنگار قطری بود که مدعی شده کشورش برای پیروزی یک بر صفر در بازی افتتاحیه جام‌جهانی با رقیب خود اکوادور تبانی کرده است.


این خبرنگار قطری در ادعایی عجیب و جنجال برانگیز مطرح کرده است که قطر به هشت بازیکن تیم ملی اکوادور مبلغ ۷.۴ میلیون یورو رشوه داده تا در مسابقه افتتاحیه در نیمه اول مساوی به رختکن رفته و نیمه دوم با برتری یک گله قطر بازی به پایان برسد.
رسانه‌های اکوادوری نیز اخبار این ادعا را منتشر کرده‌اند و در حال حاضر فضایی عجیب پیرامون اولین دیدار جام جهانی ۲۰۲۲ شکل گرفته است.


داور بی تجربه اولین دیدار جام‌جهانی

با اعلام کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال اولین دیدار جام جهانی بین قطر و اکوادور را دانیله اورساتو ایتالیایی سوت می‌زند. داوری که تاکنون هیچ دیداری از جام‌جهانی را قضاوت نکرده است و این اولین قضاوت او در بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی دنیا محسوب می‌شود. باید دید که عملکرد او در اولین دیدار و پرحاشیه‌ترین دیدار جام‌جهانی ۲۰۲۲ به چه صورت است.



گران‌ترین جام جهانی تاریخ

قطر از زمان دریافت افتخار میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ حدود ۳۰۰ میلیارد دلار هزینه کرده است.

این مسابقات برای اولین بار از زمان آغاز به کار خود در ۹۲ سال پیش در خاورمیانه برگزار می‌شود و به بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ در منطقه تبدیل شده و گران‌ترین جام جهانی در تاریخ خواهد بود. 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: