bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات‌متحده ۷.۹۸ درصد سقوط کرد و در ساعت ۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت شرقی به ۴۱.۶۵ دلار برای هر سهم رسید. سهام این شرکت تا به امروز ۸۳.۵۰ درصد کاهش یافته است

به گزارش بازارنیوز به نقل از کریپتو؛ با ادامه آشفتگی در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی کوین‌بیس سقوط کرد و به دنبال آن بیت‌کوین، برترین ارز دیجیتال در پایین‌ترین سطح از دسامبر ۲۰۲۰ معامله شد.

سهام کوین‌بیس گلوبال در اوایل صبح به میزان هشت درصد کاهش یافت زیرا سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX ) همچنان موجب کاهش ارزش ارزهای دیجیتال شد و بیت‌کوین همچنان زیر مرز ۱۶هزار دلار معامله می‌شود.

مدیرعامل تازه منصوب شده صرافی ارزهای دیجیتال اف تی ایکس که در حال حاضر ورشکسته شده، ادعا کرد که کنترل این کسب و کار فروپاشی کامل است.

پس از اعلام ادغام دو رقیب، بایننس و  اف تی ایکس، معامله‌ای که در نهایت شکست خورد، کوین‌بیس به مشتریان خود اطمینان داد که در معرض رویدادهای اف تی ایکس و توکن آن قرار نخواهند داشت اما فاش کرد که نزدیک به ۶۰ کارمند خود را در میان نوسانات بازار اخراج خواهد کرد.

بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال ایالات‌متحده ۷.۹۸ درصد سقوط کرد و در ساعت ۲:۰۴ بعد از ظهر به وقت شرقی به ۴۱.۶۵ دلار برای هر سهم رسید. سهام این شرکت تا به امروز ۸۳.۵۰ درصد کاهش یافته است.

سهام کوین‌بیس از زمانی که این شرکت در آوریل ۲۰۲۱ عمومی شد به پایین‌ترین حد خود نزدیک شد و در معاملات بعدازظهر تقریباً ۱۰ درصد کاهش یافت زیرا سقوط قرارداد ادغام بین بایننس و اف تی ایکس باعث کاهش اعتماد سرمایه‌گذاران شد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: