bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

اینورتر دستگاه تبدیل کننده جریان مستقیم برق به جریان متناوب است. ورودی آنها در دو نوع تک فاز و سه فاز بوده و خروجی آنها سه فاز است. از زمانی که برق کشف شد به راحتی برق DC را به برق AC تبدیل می‌کردند؛ اما اکنون با دستگاه این کار را انجام می‌دهند. این دستگاه برای جوشکاری، برق خودرو، کنترل الکتروموتور و پمپ صنعتی و خانگی کاربرد دارد‌‌. ما در مطلب امروز قصد داریم بهترین برندهای آن را خدمت شما معرفی کنیم. ما برای فروش اینورتر و خدمات پس از فروش آن تمهیدات خاصی را در نظر گرفتیم. اگر شما هم قصد خرید آن را دارید فرصت را غنیمت شمرید و با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

بهترین برند‌های اینورتر در بازار کدام است؟

بهترین اینورترهای بازار کدام است؟

در بازار انواع مختلفی از این دستگاه در برندهای مختلف وجود دارد که ما چند نمونه از بهترین برندها را خدمت شما می‌آوریم که عبارتند از:

اینورتر دلتا

یکی از برندهای نام آشنای این محصول، برند دلتا بوده که این شرکت در سال ۱۹۷۱ در کشور تایوان شروع به کار کرده و محصولات خود را در مدل‌های متنوعی تولید می‌کند. به وسیله دستگاه مزبور، جریان راه‌اندازی که از شبکه دریافت می‌شود کاهش چشمگیری یافته و جریان آن کمتر از جریان نامی الکتروموتور می‌شود.

بهترین برند‌های اینورتر در بازار کدام است؟

کمپانی دلتا محصولات فراوانی در زمینه‌های سرو موتورها، کنترل کننده‌های دور موتور و… تولید و به بازار عرضه می‌کند‌ مدل‌های منحصر به فردی که پاسخگوی نیاز مهندسین و کاربران ویژه آن بوده و سرعت چرخش موتور را کنترل می‌کند و می‌تواند الکتروموتور را به صورت کنترل شده شروع و متوقف کند. اصول سیم‌بندی در تمام مدل‌های دلتا برابر است و همه آنها سیستم تشخیص خطای جامع دارند که چندین هشدار و پیام خطا را ارائه می‌کنند.‌

اینورتر تکو

یکی دیگر از برندهای معروف این محصول که تایوانی هم هست در اتوماسیون صنعتی کاربرد دارد. این شرکت از سال ۱۹۵۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. ابعاد این محصول کوچک بوده و به خاطر استفاده زیاد و کارایی بالایی که در کنترل سرعت موتورهای سه فاز دارد و به علت اینکه قدرت و گشتاور موتور را کاهش می‌دهد از محبوبیت زیادی برخوردار است.‌ این دستگاه بیشتر در صنایع آب و فاضلاب، سیم، کابل و … استفاده می‌شود. این برند مدل‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است.

اینورتر اینوت

در سال ۲۰۰۲ کمپانی اینوت در کشور چین شروع به فعالیت کرده است. این دستگاه در دو نوع درایوهای اینوت فشار ضعیف و درایوهای فشار متوسط وجود دارند. در نوع فشار ضعیف سطح ولتاژ ۲۲۰، ۴۰۰ و ۶۹۰ ولت هستند و محدوده توان آنها بین ۰/۲ تا ۱۲۰۰ کیلووات بوده که می‌تواند در کاربری سبک و سنگین استفاده شود. اما نوع فشار متوسط، شامل ولتاژهای ۱ تا ۱۱ کیلووات و توان ۰/۲ تا ۱۰ مگاوات هستند که برای کنترل موتورهای سنکرون و آسنکرون کاربرد دارند و برای بهینه سازی مصرف انرژی موثر است.

از لحاظ قیمت، مقرون‌به‌صرفه بوده و بر اساس نوع نیاز بازار در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. از ویژگی‌های دیگر آن دارا بودن سیستم افزایش طول عمر درایو، دارا بودن تنوع در نوع استفاده و کاربرد و برخورداری از ضمانت بیست و چهار ماهه هستند. انواع مختلف برندهای موجود عبارتند از: GD10, GD20, GD200A و ….

اینورتر LS

یکی دیگر از برندهای معتبر و معروف، برند LS بوده که ساخت کره جنوبی است. مهم‌ترین کاربرد آن کنترل دور موتور است. با این دستگاه، موتور طبق زمان قابل تنظیم برای گرفتن شتاب، مانع از شوک‌های جریانی به برق واحد صنعتی می‌شود و سرعت موتور را کنترل می‌کند. آن را از آسیب‌های احتمالی که ناشی از کاهش و افزایش ولتاژ ورودی، اضافه بار و از متصل شدن کوتاه موتور و ولتاژ برگشتی که در حالت ژنراتوری شدن موتور است حفظ می‌کند و سبب افزایش طول عمر موتور می‌شود. از مزایای دیگر آن ذخیره‌سازی انرژی یا ENERGY SAVING بوده که در کاربردهای مختلف با توجه به عدم نیاز به کارکرد موتور استفاده می‌شود و مصرف انرژی را کاهش می‌دهد.

اینورتر آروا

محصول دیگری که از برند معروف آروا است، در ایران تولید می‌شود. محصولات آن در کارخانه ۱۵۰۰۰ متری شمس آباد تولید می‌شود. امروزه از تکنولوژی igbt برای تولید دستگاه جوشکاری بهره می‌گیرند. از مزایای igbt بالا رفتن فرکانس تا 10 کیلو هرتز بوده و سبب می‌شود 10 الی 30 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی شود؛ همچنین کاهش ترانسفورماتورها را به دنبال دارد و سبب کاهش وزن دستگاه می‌شود.

این دستگاه دارای سیستم فن خنک‌کننده قدرتمند است و مانع از داغ شدن بیش از اندازه دستگاه جوش می‌شود و به این ترتیب طول عمر دستگاه جوش بالا می‌رود. دومین ویژگی آن دارا بودن صفحه نمایشگر دیجیتالی و ولوم تنظیم میزان آمپر است که استفاده کننده از آن به آسانی آمپر جوشکاری را به وسیله ولوم تنظیم کرده و می‌تواند تنظیم آن را در صفحه نمایشگر اینورتر ببیند.

درباره هامر صنعت

 هامر صنعت محصولات باکیفیت خود را که یکی از آنها اینورتر است به صورت اینترنتی در معرض فروش می‌گذارد. شما می‌توانید به راحتی با ورود به سایت این شرکت، محصول بی‌نظیر آن را با قیمت مناسب خریداری کنید و از خدمات پس از فروش آن بهره‌مند شوید. برای خرید اینورتر و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191002104 تماس بگیرید یا به وب‌سایت فروشگاه هامر صنعت مراجعه کنید.‌

برچسب ها: اینورتر ، صنعت ، کولر
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: