bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰
دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ هم پیگیری خواهد شد و ما باید این روند را ادامه دهیم.

سید محسن دهنوی، با اشاره به عدم افزایش حقوق سربازان براساس قانون بودجه سالیانه بیان کرد: افزایش حقوق سربازان متاسفانه تا به امروز محقق نشده و بنده این موضوع را از طریق سازمان برنامه و بودجه پیگیری کردم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما افزایش حقوق سربازان را حق مسلم آن‌ها می‌دانیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بودجه و در قانون دائمی تصریح شده که یک سرباز حداقل باید ۶۰ درصد پایور حقوق بگیرد. با این حال در ادامه آمدیم و حقوق پایور را نیز افزایش دادیم بنابراین طبیعی است که حقوق سرباز هم باید افزایش پیدا کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه حقوق همه اقشار را افزایش داده و، اما مابه التفاوت افزایش حقوق را برای سربازان اعمال نکرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: روز گذشته بنده با رئیس سازمان برنامه و بودجه صحبت کردم و ایشان قول پیگیری این موضوع را به ما دادند و گفتند اگر بار مالی آن به نوعی باشد که بتوانیم اجرا کنیم، اجرا خواهیم کرد که بنده به وی گفتم این موضوع به هر حال مصوبه قانونی است و باید اجرا شود؛ بنابراین وی به ما در این بخش قول مساعد داد.

وی در ادامه در زمینه افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ بیان کرد: افزایش حقوق سربازان در بودجه سال ۱۴۰۲ هم پیگیری خواهد شد و ما باید این روند را ادامه دهیم.

دهنوی تصریح کرد: در ابتدای شروع این مجلس حداقل حقوق سربازان ۳۰۰ هزار تومان بود، اما در حال حاضر و براساس گزارش میدانی ما هیچ سربازی زیر دو میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد البته تاکید داریم که مصوبه مجلس نیز اجرا نمی‌شود.

وی تاکید کرد: همچنین ما سربازان متاهل با تحصیلات تکمیلی در مناطق عملیاتی داریم که ۶ الی ۸ میلیون حقوق می‌گیرند و ما باید روند افزایش حقوق سربازان را ادامه دهیم.


/بازار

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: