bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اعلام کرد؛
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اعلام کرد که از ابتدای آذرماه تاکنون ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر شده‌اند.

۱۰۰ سوداگر بازار طلا و ارز در بازداشت

به گزارش بازارنیوز به نقل از ایسنا، «سرهنگ هدایت بهرامی» با اشاره به اجرای طرح‌های برخورد با سوداگران بازار طلا و ارز و رصد این بازار‌ها توسط پلیس امنیت اقتصادی گفت: با توجه به وجود نوسانات ارزی در بازار ارز و طلا، عده‌ای از افراد فرصت طلب با سوءاستفاده از موقعیت در فضای مجازی اقدام به تشکیل کانال‌های قیمت گذار کاذب، اتاق‌های معاملات فردایی و صوری و ... کرده و سعی در اخلال در بازار ارز داشتند.


وی با بیان اینکه این افراد با اقدامات مجرمان خود باعث افزایش قیمت ارز و ایجاد تنش در بازار ارز و طلا شده بودند، گفت:‌این افراد با عناوین مختلف اقدام به بازار سازی غیر منطقی نیز کرده بودند که تعدادی از آن‌ها از سوی پلیس مورد شناسایی قرار گرفتند. به طوری که از ابتدای آذرماه تا کنون تعداد ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به رصد مستمر و دقیق بازار ارز و طلا و برخود جدی با مخلان و دلالان این بازار گفت: با توجه به امکان وجود ارز‌های جعلی و تقلبی در بازار و سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب توصیه می‌شود که همشهریان گرامی از مراکز معتبر اقدام به خرید و تهیه ارز و طلاکرده و از انجام معامله با افراد و مراکز غیر مجاز خودداری کنند.

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: