bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن انتقاد از فروش گسترده کالا‌های تقلبی و قاچاق در بازار لوازم خانگی کشور، تداوم عرضه این قبیل محصولات را ضریه‌ای مهلک به تولیدکنندگان این حوزه توصیف کرد.

لوازم خانگی تقلبی؛ ضربه‌ای مهلک بر پیکر تولید

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رضاحسینی قطب آبادی» عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون افزایش فروش لوازم خانگی تقلبی اظهار کرد: عرضه لوازم خانگی قاچاق و بی‌کیفیت با نشان تجاری محصولات مطرح ایرانی و یا خارجی، باعث بی اعتباری تولیدکنندگان این حوزه و سلب اطمینان مصرف‌کنندگان از کالا‌های ایرانی می‌شود، لذا مقابله با این موضوع باید در اولویت نخست سیاست‌گذاران قرار گیرد.


این عضو کمیسیون صنایع  با تاکید بر رسیدگی سریع دستگاه‌های نظارتی و مجلس به این موضوع، گفت: تا کنون بحث و جلسات متعددی میان اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس و مسئولان اجرایی کشور برای حل این چالش مطرح شده، اما علی‌رغم همه تلاش‌های صورت گرفته، ریشه‌یابی این امر هنوز به صورت کامل میسر نشده است.


وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر سهم قابل توجهی از لوازم خانگی تقلبی، ابتدا در سوله‌های متروکه، باغات و همچنین کارگاه‌های زیرزمینی تولید و سپس با بسته‌بندی نشان‌های تجاری ایرانی و خارجی روانه بازار و به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.


پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: