bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

مبل قسطی آرش: جایی که رویا‌های خود را قسطی می‌خرید!

خرید مبل قسطی؟ چرا باید مبل را قسطی بخرم؟ دانش؟ مگر مبل خریدن هم دانش می خواهد؟ با کلکسیون مبل آرش همراه باشید تا به تک تک این پرسش ها بپردازیم. قسطی خریدن مبل ها در واقع یک سرمایه گذاری است. راهی اقتصادی برای نگهداشت نقدینگی خود. یکی از بهترین راه های حفظ نقدینگی، خرید اقساطی نیازهای اساسی زندگی است. به خصوص در این روزها که تب بازار بالا رفته است. یک گشت ساده در  بازار مبل کرج به شما تصویری واقع بینانه از قیمت ها خواهد داد. در نتیجه در این وضعیت گرانی، بهترین راه محافظت از سرمایه، خرید اقساطی مبلمان است. وقتی قیمت ها بالا می روند بازار مبل به سمت اقساطی کردن فروش میل پیدا می کند.

روش بازار، پیشنهاد شرایط ویژه فروش است. در این شرایط ویژه، فروش مبل قسطی در کرج با کمترین پیش پرداخت ممکن می شود. در ضمن از سود و کارمزد هم خبری در میان نیست. به خاطر داشته باشید که این اتفاق همیشه رخ نمی دهد!

 

گردشی در بازار قیمت ها: مبل قسطی در سال 1401!

مبل قسطی یک پیشنهاد عالی است که خریدار و فروشنده را در یک توافق بی نظیر به هم می رساند! بدون این پیشنهاد استثنایی، هر گونه خرید و فروشی در این شرایط راکد می ماند. چطور؟ دو رخداد، بازار مبل را با یک افزایش قیمت کم سابقه مواجه کرده اند. یکی از این دو اتفاق، تورم و دیگری رشد قیمت دلار است. در حال حاضر ساده ترین و معمولی ترین مبلمان با عادی ترین و متریال بین 9 تا 15 میلیون تومان آب می خورد. وقتی پای مبلمان شرکتی با کیفیت عالی و همراه با ضمانت در میان باشد، این ارقام جهشی بلند بر می دارند! این نوع مبل ها در رنج قیمتی 35 میلیون تومان به بالا معامله می شوند. زمانیکه ست کامل آنها را یعنی به همراه میز ناهارخوری، میز جلومبلی و عسلی سفارش دهید، باید به ارقامی در حدود 100 میلیون تومان فکر کنید.

همانطور که می بینید مبل قسطی، فقط یک راه حل اقتصادی نیست. این شیوه، یک نوع همدلی اخلاقی را هم به همراه دارد. دستکم ما در کلکسیون مبل آرش اینگونه فکر می کنیم که روش قسطی فروش به مصرف کننده مجال نفس کشیدن می دهد. این روش بازار را اخلاقی تر می کند.

 

راهی برای پویایی

بازار مبل قسطی یک روش هوشمندانه برای زنده نگهداشتن بازار فروش است. در این روش مبل فروشان به بسته های فروش جذابی فکر می کنند که قدرت خرید شهروندان را سالم نگه دارد. در این بسته های فروش، اگر خرید نقدی باشد با تخفیف هایی از 5 تا 20 درصد مواجه می شویم. در خرید قسطی هم شرایط به سمت آسان شدن خرید پیش می رود.

 

شرایط خرید مبل قسطی: از الف تا یاء

واقعیت این است که هر فروشگاهی برای فروش مبل قسطی شرایط ویژه خود را دارد. با این حال یک گردش کوتاه در سایت های اینترنتی و برندهای جورواجور مبلمان، ما را با شرایط عمومی این بازار آشنا می کند. همه فروشگاه ها می کوشند که در این بازار رقابتی بسته های فروش قسطی وسوسه کننده ای را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

 

مبل قسطی و خرید از دم قسط: از دست ندهید!

مبل قسطی آنهم از دم قسط؟! شوخی می فرمایید! نه به هیچ وجه! اتفاقا این یکی از روش های موفق فروش است. یکی از کلیدی ترین کلمات در فروش، فروش از دم قسط است. هر خریداری در این شرایط تورمی نگران آب شدن سرمایه خود است. فروش از دم قسط خیال او را از این بابت راحت می کند. چون دیگر نقدینگی زیادی را به خرید مبل اختصاص نمی دهد. این کار تاثیر روانی تنش زدایانه ای از خود به جای می گذارد. فروش موفق فروشی است که مشتری را راضی نگه دارد. مبل قسطی، این رضایت را به همراه می آورد.

 

سود و کارمزد را فراموش کنید: مبل قسطی بدون هیچ حاشیه ای!

یکی از برترین مزیت های مبل قسطی در همین حذف سود و کارمزد است. می دانیم که همین الان با ناباوری به این سطرها خیره شده اید. اما تعجب نکنید! هر آنچه خواندید، عین واقعیت است! در فروش قسطی، سود و کارمزد کنار گذاشته می شوند. در نتیجه شما هم مبلمان دلخواه تان را می خرید و هم سودی حتی در حد یک درصد پرداخت نمی کنید! این روشی است که ما در کلکسیون مبل آرش در پیش گرفته ایم. ما مبلمان دلخواه تان را بدون هیچ سود و کارمزدی به شما تحویل می دهیم. این روش ما برای فروش قسطی است.

 

خرید ضامن دار! خرید بی ضامن!

در اینجا مبل قسطی را بدون ضامن می خرید! عالی تر از این نمی شود! خرید با ضامن به تاریخ پیوست! در اینجا ما به تحقق یک رویا کمک کرده ایم! شما مبل دلخواه تان را انتخاب می کنید. با حوصله رنگ و پارچه مورد علاقه تان را بر می گزینید! سپس آن را با انگشت نشان می دهید و با اعتماد به نفس می گویید : این را می خواهم! ما هم آن را بدون سود، بدون کارمزد، به شما اقساطی می فروشیم. زمانی که ضامن تان را نشان مان می دهید به شما خواهیم گفت: ما ضامن نمی خواهیم! اگر این یک خرید رویایی نیست، پس چیست؟

 

مبل قسطی در 12 ماه!

مبل قسطی در 12 ماه یعنی چه؟ یعنی اینکه اقساط خود را در طول 12 ماه پرداخت خواهید کرد. تازه شکل پرداخت هم به انتخاب خودتان است. چطور؟ یعنی اینکه می توانید اقساط را ماه به ماه بدهید. این کار 12 ماه طول می کشد یا اینکه هر 3 ماه یکبار پرداخت داشته باشید. همه مبل ها با هر طرح و نوعی شامل این روش پرداخت می شوند. در واقع چه خرید شما مبل راحتی باشد و چه مبل کلاسیک، استیل یا مبل راحتی، در نهایت انتخاب روش پرداخت به عهده شما است.

 

می توانم با چک و سفته مبل بخرم؟

چرا نمی توانید؟ حتما می توانید با چک و سفته مبل قسطی بخرید. اگر چک از خودتان باشد که عالی است. چک شما اگر صیادی باشد که نور علی نور است. اما اگر هم ندارید غم به دلتان راه ندهید. هر کدام از نزدیکان شما از پدر و مادر تا فرزند، می توانند به جای شما چک بکشند. اگر هم هیچکدام در اختیارتان نباشد، یک راه دیگر پیش پای شما است. می توانید یک صاحب کسب و کار را در شهر خود معرفی نمایید. بعد از آن با دادن سفته، مبل خود را بخرید.

 

بهترین فروشگاه مبل قسطی را به من معرفی می کنید؟

بله حتما! پس از آشنایی با شرایط فروشگاه های مختلف مبل قسطی، به سراغ بهترین سایت ها و فروشگاه های مبلمان می رویم. در واقع ما بهترین را مرتب در سطور بالا تکرار کرده ایم! اگر در جستجوی بهترین فروشگاه مبلمان در کرج یا هر جای دیگری هستید ما به شما یک نام را پیشنهاد می دهیم : کلکسیون مبل آرش!

 

کلکسیون مبل آرش : جایی که همه راضی اند!

کلکسیون مبل آرش کرج یکی از بهترین فروشگاه های مبلمان است. شما می توانید مبل قسطی خود را از آنجا خریداری کنید. پیش از خرید هم یک گردش کوتاه در سایت یا اینستاگرام آن شما را با انواع مبلمان موجود آشنا می کند. کارشناسان فروش هم با مشاوره های رایگان خود به خرید شما کمک خواهند کرد. خریدی آسان و دقیق!

مبل قسطی آرش: جایی که رویا‌های خود را قسطی می‌خرید!

بازار مبل آرش یکی از بزرگ ترین مراکز خرید مبل، سرویس خواب، میز تلویزیون، میز ناهارخوری و هر نوع کالای دیگری در شهر کرج است. همه کالاهای مبل آرش کرج دارای گارانتی 24 ماهه اند. خدمات پس از فروش آن هم تا پنج سال از محصولات فروخته شده پشتیبانی می کنند. همه چیز کاملا تضمین شده است. هر دو شکل خرید یعنی نقدی که با تخفیف های استثنایی همراه است و اقساطی، برای شما مهیا شده است. زوج های جوان و عروس و دامادها در بازار مبل آرش غافلگیر خواهند شد! ما برای آنها بسته های فروش ویژه ای تهیه کرده ایم!

مبل آرش : خریدی آرمانی برازنده هر ایرانی!

برچسب ها: مبل ، مبل قسطی ، مبلمان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: