bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

بهترین شیرآلات ایرانی

در سالهای اخیر، شیرآلات ایرانی کم کم توانسته‌اند سهم عظیمی از بازار شیرآلات را مال خود کنند. برندهای مختلف با درنظر گرفتن نکاتی نظیر بدنه مستحکم و بادوام، آبکاری باکیفیت، طراحی های جذاب و عملکرد آسان، تلاش کرده‌اند تا رضایت مصرف کنندگان را جلب نمایند. آشنایی با برندهای برتر در حوزه شیرآلات، به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید، دچار مشکل نشوید.

برند ایرانی براساس نیاز ایرانی

در مقاله بهترین شیرآلات ایرانی، بر خرید محصولات داخلی تاکید داریم. قطعا در ذهن شما این سوال به وجود می‌آید که چرا باید شیرآلات بهداشتی ایرانی بخریم؟ تجربه ناموفق برخی از محصولات ایرانی باعث شده است که مصرف کنندگان داخلی نسبت به تولیدات داخل کشور بدبین شوند اما آیا تمامی محصولات ایرانی نسبت به محصولات خارجی ضعیف‌تر هستند؛ قطعا پاسخ منفی است و در میان محصولات تولید داخل، نمونه‌های بسیاری هستند که گوی رقابت را از رقبای خارجی ربودند. شیرآلات دقیقا یکی از همین محصولات است.

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود بر خرید شیرآلات ایرانی تاکید کنیم این است که برندهای داخلی، محصولات خود را براساس نیازهای خانه و خانواده ایرانی طراحی می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود که محصولات تولید شده توسط برندهای داخلی، بیشترین سازگاری را با نیازهای مصرف کنندگان داشته باشد.

معرفی بهترین شیرآلات ایرانی

شیرآلات کی دبلیو سی

بهترین شیرآلات ایرانی

شرکت کی دبلیو سی با شعار همیشه یک‌ها ماندگارند، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات تحت لیسانس کی دبلیو سی سوئیس است. این شرکت به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت کی دبلیو سی سوئیس در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود و با تولید شیرآلات بسیار باکیفیت و مطابق با نمونه خارجی رضایت مشتریان را جلب کرده است.

شرکت کی دبلیو سی را می‌توان بهترین برند تولیدکننده شیرآلات اهرمی در ایران دانست. این برند با محصولات جذاب و متفاوت خود، سهم عظیمی از بازار را از آن خود کرده است. همچنین اگر علاقه مند به شیرآلات توکار هستید، باید بدانید که بهترین کیفیت و بالاترین تنوع را در محصولات کی دبلیو سی خواهید یافت.

شیرآلات شودر

چرا شودر؟ چون جزئیات مهم است. شودر با تلاش هوشمندانه و دقیق، محصولات متفاوت، کارآمد و بادوام را در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. شودر با طراحی آلمانی و تولید ایرانی تلاش کرده است بهترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از تمایز در جزئیات، طراحی هارمونیک و دوستدار محیط زیست بودن، می‌توان به عنوان ویژگی های اصلی شیرآلات شودر نام برد.

شیرآلات قهرمان

شیرآلات قهرمان با شعار «آشنای همگان»، قدیمی ترین و نام‌آشناترین برند شیرآلات در کشور ما است. کارخانه تولید شیرآلات قهرمان در استان اردبیل واقع شده است و بیش از 3000 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند. همواره تاکید این کارخانه بر کیفیت محصولات است؛ موفق بودن برند قهرمان در این زمینه را از حجم بالای صادرات محصولات آن، می‌توان مشاهده کرد.

کارخانه قهرمان برای محصولات خود 5 سال ضمانت و 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. اکثر قطعات در خود این کارخانه تولید می‌شود و واردات برخی قطعات تنها از شرکت‌های معتبر اروپایی انجام می‌گیرد.

شیرآلات راسان (ماهسان پویا)

شرکت راسان با تیمی پرشور و به واسطه تبلیغات گسترده تلویزیونی و محیطی، کیفیت بالای محصولات، 5 سال ضمانت و شعار جذاب «همراه سرد و گرم زندگی» برندی شناخته شده برای همه ایرانیان است. این برند، سابقه زیادی ندارد اما در همین مدت زمان نچندان طولانی توانسته است خود را به اثبات برساند.

شیرآلات کاویان

خانواده شیرآلات کاویان با شعار «صدای پای آب» بعد از 15 سال با وجود همه سختی‌ها، با جان و دل به تولید ادامه می‌دهد و فرصت کار و ایده‌پردازی در محیطی سالم را برای جوانان ایرانی فراهم می آورد.

برند کاویان شاید در میان برندهای عنوان شده، از شهرت کمتری برخوردار باشد اما احتمالا افراد بسیاری هستند که تجربه استفاده از محصولات آن را بدون آنکه بدانند، داشته باشند. رویکرد شیرآلات کاویان، تولید شیرآلات متفاوت و غیرکپی است؛ برای مثال می‌توان طرح‌های جذاب مانند طرح قو، پنگوئن، پرنده و ... را در میان تنوع مدل‌ها و محصولات این شرکت یافت.

شیرآلات کلار(شرکت کلارپویا)

شیرآلات کلار پس از برند کی دبلیو سی، بهترین تولید کننده شیرآلات توکار در بازار محسوب می شود. شیرآلات توکار، به عنوان جدیدترین نسل شیرآلات ساختمانی با طراحی زیبا، امکانات بسیاری را در اختیار طراحان داخلی و معماران قرار داده است و در رده شیرآلات لوکس بازار جای می‌گیرد.

لازم به ذکر است که محصولات شرکت کلار به سبک مدرن و با کیفیت بالا و در تنوع رنگی سفید،کروم و طلایی عرضه می‌شود و ماده اولیه مورد استفاده در تولید شیرآلات کلار از باکیفیت‌ترین مواد اولیه یعنی شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان است.

سخن پایانی

بهترین شیرآلات ایرانی
در بخش انتهایی، مجددا این نکته را تکرار می‌کنیم که شیرآلات تولید داخل، چیزی از محصولات برندهای خارجی کم ندارد. کیفیت بالای بدنه، طراحی های متفاوت و عملکرد مناسب، ویژگی هایی هستند که شیرآلات ایرانی از آنها برخوردار بوده و نیاز مصرف کنندگان را به طور کامل برطرف می‌کنند. در این میان برندهایی نظیر کی دبلیو سی، شودر، قهرمان، راسان، کاویان و کلار، به ترتیب با بیشترین اقبال عمومی روبرو شده‌اند. در پایان باید اشاره نماییم که برای خرید محصولات هر یک از این برندها، بهتر است به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: