bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی واگذاری 41 معدن و محدوده معدنی به سرمایه‌گذاران جدید در استان آذربایجان‌غربی خبر داد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس ارومیه، عبدالحمید سرتیپی اظهار داشت: در راستای احیای معادن راکد، ۱۶۱ محدوده معدنی و اکتشافی در آذربایجان غربی احصا شده و برای حضور سرمایه گذاران جدید، به مزایده گذاشته شدند.


وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این مزایده انجام شد، اضافه کرد: ۹۱ نفر در این مزایده شرکت کردند که در نتیجه بررسی‌های مالی و فنی، ۴۱ محدوده به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: از این تعداد ۱۹ پروانه بهره برداری، ۱۳ پروانه اکتشاف، هفت گواهی کشف و ۲ مجوز برداشت صادر شده است.


سرتیپی با بیان اینکه این امر در راستای تحول کسب و کار در حوزه وزارت صمت و اجرای ۱۰ پروژه تحولی از جمله احیای معادن راکد در کل کشور اجرایی شده، ادامه داد: معدن و صنایع معدنی پیشران توسعه استان بوده و رشد و توسعه فعالیت‌های معدنی از جمله سیاست‌های استاندار آذربایجان غربی و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.


وی گفت: در کنار احیای واحد‌های تولیدی صنعتی، احیای معادن راکد جزء برنامه‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی است و اقدامات لازم را به صورت مستمر و متناوب در این خصوص در دستور کار داریم.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در کنار احیای معادن راکد، جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی نیز در این حوزه با قدرت و قوت دنبال می‌شود، افزود: در آینده نیز مزایده‌های دیگری برای احیای واحد‌های معدنی راکد در دستور کار است که اجرایی خواهد شد.

 

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: