bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
یک مقام مسئول خبر داد؛
مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به این استان ساخت ۲۳۶۰۰ واحد مسکن ویلایی یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه در اراضی ۲۴۰ و ۲۵۰ مترمربعی آغاز می‌شود.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس،احسان خواجه رضایی شامگاه دیروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در این استان، اظهار کرد‌: تا این لحظه بالغ بر ۱۱۸ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند از این تعداد بالغ بر ۴۶ هزار نفر تایید نهایی شدند.


وی افزود: با حضور رییس جمهور در یزد ساخت ۲۳۶۰۰ واحد مسکن ویلایی یک طبقه حیاط دار و سه خوابه، با عنوان پردیس زندگی در استان یزد برای بخشی از متقاضیان آغاز می‌شود.


مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: بعد از مصوبه شورای مسکن استان یزد مبنی بر لغو آپارتمان سازی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته شد تا این طرح در استان به صورت واحد‌های ویلایی ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و متقاضیانی که قبلا پروژه‌های آپارتمانی را انتخاب کرده اند آخرین افرادی خواهند بود که در این طرح آپارتمان تحویل شان خواهد شد.


خواجه رضایی تصریح کرد: در حال حاضر با نهایی شدن زمین و طرح آماده سازی اراضی ۳۷۷ هکتاری در شهر یزد ۶۰۰۰ نفر از متقاضیان با توجه به پیامک‌های اطلاع رسانی در این شهر می‌توانند شهرک پردیس زندگی را انتخاب نمایند و انشاء الله با نهایی شدن و طرح سایر زمین‌های مدنظر در شهر یزد طرح نهضت ملی مسکن در استان با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.


وی با بیان این‌که پروژه‌های در دستور کار به صورت ویلایی یک طبقه و سه خوابه خواهد بود، تصریح کرد: زمین برای واحد‌های ویلایی در شهر یزد ۲۴۰ متری و در سایر شهرستان‌ها ۲۵۰ متری خواهد بود.


مدیرکل راه و شهرسازی یزد در پایان خاطرنشان کرد: قرار است واحد‌های در دستور کار تا مرحله سفت کاری اجرای شود و برای تکمیل در اختیار متقاضیان قرار بگیرد تا با سلیقه خود نهایی شود.

 


پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: