bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
درگفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران با اشاره به قطعی چند روز پیش دستگاه‌های کارخوان نانوایی‌ها، گفت: به نانوا‌ها وعده دادند که مبلغی را متناسب با میزان فروش نان در روز‌های قابل، به عنوان کمک هزینه پرداخت کنند، اما با این وجود هنوز وجهی بابت این مسئله پرداخت نشده است.

سردرگمی نانوا‌ها برای دریافت خود طلب از دولت

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «اصغر پابرجا» رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون مشکلات اعضای این صنف در زمان قطعی اینترنت در روز‌های برگزاری کنکور سراسری، اظهار کرد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته قبل، به دلیل قطعی اینترنت و از کار افتادن دستگاه‌های کارتخوان‌ مخصوص نانوایی‌ها، عرضه نان به مصرف‌کنندگان فقط با استفاده از پول نقد و یا دیگر روش‌های پرداختی انجام شد.

رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکل این دستگاه‌ها به طور کامل حل شده، اما با این وجود، هنوز کمک هزینه‌ای که دولت می‌بایست برای مابه‌التفاوت قیمت نان پرداخت می‌کرد، به حساب هیچ یک از اعضای صنف واریز نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که دولت قرار است چه رقمی را به عنوان کمک هزینه نانوایان پرداخت کنند، گفت: هنوز چیز زیادی درباره این موضوع نمی‌دانیم، اما به نانوا‌ها وعده دادند که مبلغی را متناسب با میزان فروش نان در روز‌های قابل، به عنوان کمک هزینه پرداخت کنند.

پابرجا تاکید کرد: با وجود چنین قولی، هنوز وجهی بابت مابه‌التفاوت فروش نان در این دو روزه پرداخت نشده است؛ در حال حاضر نانوایان نمی‌دانند برای دریافت مطالبات خود، این موضوع را از سوی کدام نهاد پیگیری کنند؟

 

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: