bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
وزیر کار و رفاه اجتماعی توضیح داد؛
مرتضوی از تسویه ۳۰ درصد از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: مبلغ پرداخت شده، حدود ۲۰۰ هزار میلیارد است.

گروه کار و تعاون بازرنیوز؛ سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص پیش‌بینی دولت برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی که در لایحه بودجه ۱۴۰۲ توجه خاصی به اعتبارات لازم برای آن نشده است، گفت: بدهی‌هایی که از سالهای گذشته انباشته شده  و تعهداتی که دولت‌های گذشته برای وزارت ما ایجاد کردند مبالغ خیلی سنگینی است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: البته این دولت در طول کمتر از ۲ سال حدود ۳۰ درصد یعنی حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان این بدهی‌ها را تسویه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تسویه بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی چند شیوه دیده‌اند که یکی واگذاری سهام شرکت‌ها و یکی هم تهاتر نفت است و دیگر این بستگی به هنر ما دارد که در این زمینه هر اندازه بیشتر تلاش کنیم بیشتر هم به دست می‌آوریم.

پیش‌بینی لایحه بودجه برای پرداخت در سال 1402

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ هم پیش‌بینی‌های بسیار مناسبی برای این بخش به عمل آمده است، تاکید کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ نیز بتوانیم بخش اعظمی از بدهی‌های دولت به سازمان تامین اجتماعی را تسویه کرده و مطالباتمان را از دولت اخذ کنیم.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: