bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک فعال صنعت مرغداری با بیان اینکه مرغ لاین آرین ظرفیت بزرگی برای کشور است، گفت: عده‌ای با سهل انگاری این ظرفیت را مغفول نگه داشتند.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ احمد حسن پور، فعال صنعت مرغداری در گفتگو با بازار نیوز عنوان کرد که با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و ابعاد آن که هم در گذشته و هم در زمان حال شاهد آن هستیم چاره‌ای جز خودکفایی در محصولات اساسی نداریم.

وی تاکید کرد: بنابراین اهمیت مرغ لاین آرین در اینجا بیش از پیش آشکار می‌شود. این کارشناس صنعت مرغداری تصریح کرد: با این حال ما آنچنان که باید در این حوزه متمرکز نشده و خوب کار نکرده ایم.

حسن پور با انتقاد از اینکه سال‌های طولانی از اصلاح نژاد آرین غفلت شده و آنچه که در حال حاضر داریم به نوعی ناقص و ناکارآمد است، گفت: همین مسأله منجر به عدم استقبال مرغداران از این لاین شده است.

وی با تاکید بر اینکه می‌توانستیم از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و دستاورد‌های مهمی از آن داشته باشیم، افزود: متولیان امر باید پاسخگو باشند که چرا این همه سال چنین ظرفیت بزرگی را مغفول نگه داشته اند.

حسن پور با بیان اینکه در شرایط کنونی چاره‌ای جز تکیه بر توانمندی‌های داخلی نداریم، افزود: بنابراین انتظار می‌رود متولیان به مسائل با جدیت و همت بیشتری توجه داشته باشند.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: