bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
رئیس کل سازمان امور مالیاتی ضمن هشدار به آحاد مردم برای ورود به بازار رمز ارز‌ها، این حوزه را پرریسک و خانمان‌سوز توصیف کرد.

بازار رمز ارز‌ها پرریسک و خانمانسوز است!

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «داوود منظور» رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی و معاون وزیر اقتصاد، امروز (۱۶ بهمن) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز مبنی بر فرار سرمایه به سمت بازار رمز ارز‌ها به دلیل نقص‌های طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: در حال حاضر و بر اساس قوانین فعلی کشور، معامله در حوزه ارز‌های دیجیتال یک امر غیرقانونی است، البته این بازار یک ریسک دیگری نیز دارد که به دلیل ماهیت غیر قانونی خود تبعات بدتری را فعالان این حوزه به همراه خواهد داشت.


رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: توصیه من به عنوان یک کارشناس اقتصادی من به مردم این است که به هیچ وجه به حوزه بازار ارز‌های دیجیتال وارد نشوند؛ در حال حاضر تاکید من بر این مسئله به خاطر آن است که بازار ارز‌های دیجیتال ماهیتی پرریسکی، پر افت و خیز و درعین حال خانمان‌سوزی دارد که به ضرر مردم تمام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اگرچه عده‌ای از این بخش سود و منفعت بسیار زیادی را کسب کرده‌اند، اما نباید فراموش کرد که بازار رمز ارز‌ها ریسک بسیاری دارد.

 

مشروح گفته‌های منظور را در زیر ببینید:

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: