bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

بهترین سینک های ظرفشویی اخوان کدامند؟

بسیاری از خانم‌های خانواده به خصوص خانه‌داران مدت زمان زیادی را در آشپزخانه می‌گذارند و در این زمان از سینک ظرفشویی به صورت مکرر استفاده می‌کنند. اگر سینک کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشد، پس از مدت کوتاهی به راحتی دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شود. از طرفی عدم عملکرد مناسب و سهولت در استفاده هم موجب دردسر و زحمت بیشتر برای مصرف کننده می‌شود. از این رو باید برای خرید سینک آشپزخانه به سراغ بهترین تولید کننده رفت. در این راستا برند اخوان با بهره‌گیری از بیش از ۵۰ سال تجربه و دانش برترین نمونه‌ها را به بازار عرضه داشته است. تولیدات این محصول در انواع روکار، توکار، کورین، باکسی و غیره تولید می‌شوند. به همین دلیل در این مطلب بهترین سینک‌های ظرفشویی اخوان را به شما معرفی خواهیم کرد.

سینک اخوان مدل 600

اگرچه سینک‌های اخوان در انواع تک لگنه، دو لگنه و حتی سه لگنه تولید می‌شوند اما از میان این‌ها سینک‌های دو لگنه به دلیل تقاضای بالا و پرکاربرد بودن دارای محبوبیت و فروش بیشتری هستند. به همین دلیل سینک اخوان مدل 600 به عنوان بهترین به حساب می‌آید که دارای دو لگن و یک سینی است.

این سینک ظرفشویی در نوع باکسی توکار طراحی می‌شود. محصولات توکار به زیبایی در درون کابینت یا پیشخوان نصب می‌شوند و لبه‌های آن‌ها قابل مشاهده نیستند. از این رو نظم و جذابیت زیادی را به همراه می‌آورند. همچنین موجب اشغال فضای کمتری هم می‌شوند و برای انواع آشپزخانه‌های کوچک و حتی بزرگ مناسب هستند.

سینک ظرفشویی اخوان مدل 600 با هر دو حالت سینک در راست و سینک در چپ عرضه می‌شود و هر شخص با توجه به نوع چیدمان و ساختار آشپزخانه خود می‌تواند هر کدام از این دو حالت را انتخاب کند. در ضمن ابعاد این سینک ۵۱*۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد و با عمق بالایی طراحی شده است. همچنین به همراه لوازم جانبی مثل سیفون، زیرآب و جامایع عرضه می‌گردد.

سینک اخوان مدل 145

سینک اخوان مدل 145 یکی دیگر از نمونه‌های محبوب و برتر سینک اخوان است و به راحتی در پیشخوان نصب می‌شود. این محصول از نمونه‌های دو لگنه است و دارای یک سینی هم می‌باشد. البته محل قرارگیری سینک به انتخاب مشتری در راست یا چپ خواهد بود.

این سینک ظرفشویی اخوان از قیمت مناسبی برخوردار است و به‌طبع مصرف کنندگان و مشتریان می‌توانند آن را به راحتی خریداری کنند. همچنین از مدل‌های نیمه عمیق است و به این ترتیب فضای کافی را برای انجام امور مختلف نظیر شستن ظروف، میوه و سبزیجات ارائه می‌کند. در ضمن سینک اخوان مدل 145 در ابعاد ۵۰*۱۲۰ سانتی‌متر طراحی می‌شود. همچنین به همراه لوازم جانبی کاربردی مثل سیفون و زیرآب به فروش می‌رسد.

بهترین سینک های ظرفشویی اخوان کدامند؟

سینک اخوان مدل 146

سینک اخوان مدل 146 از مدل‌های روکار با کیفیت بالا از جنس استیل مقاوم ساخته می‌شود. این نوع روکار به آسانی نصب می‌شود و لبه‌های آن قابل مشاهده خواهد بود. این محصول در میان مدل‌هایی با قیمت مقرون به صرفه قرار می‌گیرد.

این سینک روکار با دو لگن و یک سینی طراحی می‌شود که لگن آن به دلخواه در سمت چپ یا راست خواهد بود. همچنین از لحاظ عمق از مدل‌های نیمه عمیق به همراه ابعاد ۶۰*۱۲۰ سانتی‌متر است. در ضمن لوازم جانبی این سینک اخوان شامل سیفون و زیرآب هستند.

سینک اخوان مدل 500S

سینک ظرفشویی اخوان مدل 500S از مدل‌های توکار با قیمتی به صرفه به شمار می‌رود. این محصول دارای دو لگن و یک سینی است که لگن‌های آن به انتخاب و دلخواه مشتری در سمت چپ یا راست قرار می‌گیرد. همچنین این سینک باکسی توکار با نمای استیل BA 304 فرانسه ساخته می‌شود و از این رو ماندگاری و دوام کاری بالایی را ارائه خواهد کرد.

در ضمن این سینک ظرفشویی اخوان دارای 23 سانتی‌متر عمق است و به‌طبع فضای مناسب و نسبتاً زیادی را برای شستشوی سریع در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. توجه داشته باشید که این محصول در ابعاد ۵۰*۱۲۰ سانتی‌متر طراحی می‌شود و باید با فضای آشپزخانه شما همخوانی داشته باشد.

سینک اخوان مدل 326

سینک اخوان مدل 326 از مدل‌هایی با طراحی ظاهری جذاب و لوکس به حساب می‌آید که در نوع باکسی توکار عرضه می‌شود. ضخامت استیل این محصول بالا است و به‌طبع ماندگاری و مقاومت زیادی در برابر عواملی مثل ضربه و حرارت خواهد داشت.

سینک ظرفشویی مدل 326 دارای دو لگن و یک سینی است و جهت لگن سینک به انتخاب مشتری در چپ یا راست خواهد بود. در ضمن ابعاد آن ۵۰*۱۰۰ سانتی‌متر است و البته عمق بالا موجب سهولت در استفاده می‌شود.

بهترین سینک های ظرفشویی اخوان کدامند؟

سینک اخوان مدل 318

سینک اخوان مدل 318 آخرین مورد از بهترین سینک‌های ظرفشویی اخوان است و در نوع باکسی توکار طراحی می‌شود. این محصول دارای ظاهر شیک و مدرنی است که با درجه کیفی استاندارد از جنس استیل ضد زنگ با ضخامت بالا ساخته می‌شود.

همچنین در ابعاد ۵۲*۱۲۰ سانتی‌متر و عمق 20 سانتی‌متری تولید شده است تا فضای کافی را برای شستشوی ظروف و مواد غذایی ارائه کند. در ضمن این سینک آشپزخانه محبوب از لوازم جانبی پرکاربرد شامل جامایع استیل، سیفون و زیرآب بهره‌مند است. در نتیجه محصولی کامل برای استفاده در طولانی مدت خواهد بود.

خرید بهترین سینک ظرفشویی اخوان

برای خرید هر یک از مدل‌های بهترین سینک‌های ظرفشویی اخوان باید به نمایندگی معتبر و معتمد مراجعه کرد تا در خصوص اصالت و کیفیت کالا اطمینان کامل داشت. به همین دلیل فروشگاه اخوان استور بهترین گزینه به حساب می‌آید که انواع سینک‌های برتر این برند را به عنوان نمایندگی معتبر همراه ضمانت عرضه می‌کند.

برای خرید بهترین سینک های اخوان یا مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند خوشنام، می‌توانید به سایت اخوان استور به نشانی اینترنتی https://akhavanstore.com/ مراجعه نمایید.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: