bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ضمن اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای سه جانبه میان سازمان‌های خصوصی‌سازی، ایدرو و معاونت حمل و نقل وزارت صمت، مهلت واگذاری سهام تودلی خودروسازان توسط مسئولان این وزارتخانه را تا پایان سال جاری عنوان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حسین قربان‌زاده» رئیس سازمان خصوصی‌سازی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت واگذاری سهام تودلی ایران‌خودرو و سایپا اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای که میان معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت و سازمان‌های خصوصی‌سازی و ایدرو به امضای رسید، تا پایان سال مسئولان وزارت صمت مکلفند تا پایان سال ۱۴۰۱ سهام تودلی این خودروسازان را واگذار و محصولات آن‌ها را از قیمت‌گذاری دستوری خارج کنند.


رئیس سازمان خصوصی‌سازی ارائه استراتژی توسعه صنعتی در حوزه خودرو تا پایان بهمن سال جاری را به عنوان یکی دیگر از وظایف مسئولان وزارت صمت برای واگذاری این دو خودروساز عنوان معرفی کرد.


وی همچنین در پاسخ به این سوال که زمان واگذاری سهام دولتی این دو شرکت چه زمانی خواهد بود، گفت: تحقق این امر در مرحله دوم انجام می‌شود. در حال حاضر اولویت با واگذاری سهام تودلی است چرا که با مشخص شدن وضعیت این سهام، قفل واگذاری این دو خودروساز باز خواهد شد.


مشروح گفته‌های قربان‌زاده را در زیر ببیند:

 



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: