bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

کاربرد روغن بهران بندر در صنایع

روغن‌های بهران در کاربردها و ویژگی‌های مختلف تقسیم می‌شوند و دارای طیف وسیعی از محصولات هستند که برای صنایع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

یکی از این محصولات، روغن‌ بندر است که کاربردهای مختلفی را پوشش می‌دهد. روغن‌ بهران به طور کلی، روان‌کننده موتور اتومبیل محسوب می‌شود و برای استفاده در موتور خودروهایی با فناوری 90 و 80 ثانیه بسیار کارا است. روغن موتورهای بهران معمولاً برای صنایع مربوط به موتورهای بنزینی، LPG و دیزلی مناسب هستند.

در این مقاله ما قصد داریم ابتدا روغن بهران را معرفی کنیم تا بدانیم مخصوص چه کاربردی است و چه خصوصیاتی دارد. بنابراین برای بهتر دانستن این موضوع، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

روغن بهران بندر

کاربرد روغن بهران بندر در صنایع

روغن بهران بندر در ابتدا با استفاده از روغن‌های پایه معدنی و مواد افزودنی متمایز تولید می‌شود.  این محصول همان‌طور که از نام آن پیداست، نوعی محصول تک گرید محسوب می‌شود و دارای سطح کیفی CF است. استفاده از این روغن می‌تواند هزینه‌های تعمیر و نگهداری موتور در سیستم را کاهش دهد و با خاصیت پاک‌کنندگی عالی که دارد، به کاهش آلودگی و رسوب در عملیات کمک می‌کند.

روغن بهران بندر در ترکیبات خود، ویژگی آنتی‌اکسیدانی و ضد سایش دارند. این محصولات برای محافظت از قطعات فلزی در برابر زنگ و خوردگی کاربرد دارند. انواع دیگر آن، جهت محافظت از قطعات و سطوح داخلی موتورهای دیزلی و بنزینی در مقابل زنگ‌زدگی و خوردگی طی مراحل ساخت، انبارداری و حمل‌ونقل استفاده می‌شود.

این محصول به طور کلی نوعی روغن موتور دیزلی تک درجه‌ای محسوب می‌شود و برای کاربرد در موتورهای دیزلی سنگین چهار زمانه سوپر شارژ و توربو شارژ بسیار مناسب است. برای دیدن میزان تقاضا و فروش بهران، کلیک کنید.

 

همچنین نقطه اشتعال و شاخص گرانروی بالایی دارد و با عملکرد بهینه خود باعث افزایش طول عمر موتور می‌شود. این روغن مطابق با سطح کیفیت API CD تولید می‌شده است.

تولید نوع ابتدایی این روغن بنا به دلایلی، پس از چند سال متوقف شد و محصولی با نام روغن بهران بندر ویژه 50 جایگزین آن و به بازار عرضه شد.

کاربرد روغن بهران بندر در صنایع

بهران بندر، یکی از پرکاربردترین روغن‌های بهران

یکی از بهترین روغن‌های بهران، بهران بندر 50 است که با استفاده از روغن پایه معدنی و مواد افزودنی باکیفیت تولید می‌شود.

این روغن بهترین گزینه برای ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی، ماشین‌آلات کشاورزی و معدنی، موتور دیزلی دریایی و تجهیزات ساختمانی است و در دسته مقاوم‌ترین روغن‌های تک درجه‌ای قرار می‌گیرد؛ اما همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، خط تولید آن پس از مهر و موم‌ها متوقف شد و روغن دیگری با نام بهران بندر ویژه 50 جای آن را گرفت. تفاوت‌های روغن بندر ویژه 50 با بهران بندر 50 که باید بدانید، در لینک اصلی آن نوشته شده است که می‌توانید برای مشاهده و مطالعه آن کلیک کنید.

بهران بندر 50 برای استفاده در موتورهای دیزلی دو و چهار زمانه توربو بسیار مناسب است. همچنین ممکن است از این محصول در موتورهای بنزینی صنعت اپراتور “ناوگان مخلوط” نیز استفاده شود. این روغن، عملکرد بسیار مطلوبی در مسیرهای حرکتی محلی، در درون یا بیرون بزرگراه، همچنین برنامه‌های ساختمانی و استخراج معادن فراهم می‌کند.

 

به طور کلی شرکت نفت بهران طیف گسترده‌ای از روغن‌ها با انواع خصوصیت و کاربرد را تولید و به بازار عرضه می‌کند. بنابراین، خریداران محترم باید با توجه به کاربری مورد نیاز خود، درباره محصولات تحقیق کنند و آن روغنی را انتخاب کنند که با کاربری مورد نیازشان بیشترین تطابق را داشته باشد.

نام نویسنده:
برچسب ها: روغن ، بهران ، صنایع ، محصول ، رسوب
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: