bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
زنده از انتخابات اتاق بازرگانی-۳
یکی از کاندیدا‌های سرشناس انتخابات اتاق بازرگانی به روند برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی اشکال وارد کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛«محمدرضا بهزادیان» از سرلیستان "اتاق شفاف" در گفتگو با بازارنیوز با اعتراض به روند برگزاری انتخابات، اظهار کرد: به گفته مسئول عضویت اتاق تهران، ۴هزار و ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی که دارای کارت معتبر برای رای دادن بودند، به دلیل آن‌که اسامی آن‌ها در لیست سیستم انتخابات ثبت نشده، امکان رای‌دهی ندارند.


بهزادیان گفت: ممکن است که همه این افراد نخواهند شرکت کنند، اما تعداد زیادی از افراد را ما اینجا دیدیم که می‌خواستند رای دهند، اما به این دلیل نتوانستند.


وی همچنین به حضور برخی افراد که فعال اقتصادی نیستند برای شرکت در انتخابا اعتراض کرد و گفت: به نظر می‌سد یکی از ائتلاف‌ها لشکرکشی انجام داده و برخی افراد غیر اقتصادی را به محل برگزاری انتخابات آورده، یا برای این که روحیه باقی افراد را خراب کنند، یا شاید مانند دوره قبل، یک کیف پر از کارت بیاید و این لشکر بتوانند رای دهند.


وی افزود: یک نفر صبح روز انتخابات به ۲۰۰ نفر از افراد وابسته به یکی از ائتلاف‌ها، در رستوران نزدیک به محل رای‌گیری، صبحانه "هلیم" و هدیه می‌دهد، باید این مسئولین هیئت نظارت این موارد را بررسی کند.


بهزادیان گفت: معاونت امور شهروندی و حقوق عامه دادستان کل کشور چه کار می‌کند؟ باید رییس اتاق ایران و تهران را بخودهد از آن‌ها بخواهد که چرا این افراد نمی‌توانند رای دهند؟ لیست افرادی که نتوانستند رای دهند وجود دارد و اگر بخواهند در اختیارشان قرار خواهیم داد.


پایان‌پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: