bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸
«عشقی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره واگذای سهام تودلی ایران خودرو و سایپا گفت: تصمیم‌گیری درباره این موضوع مربوط به خودروسازان است؛ لذا، در خرید و فروش شرکت‌ها دخالتی نخواهیم داشت.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مجید عشقی» رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز مبنی بر این که آیا تاکنون درخواست و یا مکاتبه‌ای از سوی مسئولان وزارت صمت و اقتصاد برای عرضه سهام تودلی خودروسازان به سازمان بورس ارسال شده است یا خیر، گفت: تصمیم‌گیری درباره این موضوع کاملا برعهده خودروسازان قرار داشته و به همین اساس هم درخواستی با این مضمون از سوی آن‌ها به ما ارسال نشده است.

 


رئیس سازمان بورس همچنین در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار بازارنیوز، در تشریح بیشتر جزئیات این مسئله تصریح کرد: این سازمان در فرایند خرید و فروش شرکت‌های تابعه ایران‌خودرو و سایپا دخالتی نداشته و نخواهد داشت. فروش سهام آن‌ها از طریق انتشار آگهی انجام خواهد شد.


وی همچنین درباره بنگاه‌های کوچکی که امکان عرضه سهام آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، گفت: انجام این امر باید طبق سلسله مراتب حاکمیت- شرکتی خودروسازان باید انجام شود؛ سازمان بورس در این مورد دخالتی نداشته و در خصوص این مسئله تنها نقشی نظارتی خواهد داشت.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: