bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
معاون وزیر صمت در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت از کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی در ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبار‌ها گلایه کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علیرضا شاه میرزایی» معاون تجارت و خدمات وزارت صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت سامانه جامع انبار‌ها اظهار کرد: در حال حاضر هیچ تغییری در ساختار این بستر اطلاعاتی ایجاد نشده و درج اطلاعات کالا در آن همچنان به روال سابق خود ادامه دارد.

کم‌کاری برخی دستگاه در اتصال به سامانه جامع انبار‌ها
معاون وزیر صمت همچنین درباره عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در اتصال پایگاه اطلاعاتی خود به سامانه جامع انبار‌ها،گفت: در حال حاضر تعدادی از بخش‌های اجرایی کشور از انجام این کار سرباز زده‌اند، اما با وجود غیرقانونی بودن این موضوع و احکام مجازاتی آن،وزارت صمت ترجیح داده تا زمان دفاعیات این مسئولان این بخش‌ها، از ذکر نام آنها خودداری کند.


وی تصریح کرد: وزارت صمت تاکنون برخی از موارد این چنینی را به نهاد‌های نظارتی و یا حتی مسئولان ارشد دستگاه‌های غیر همکار گزارش داده است؛ سرانجام پس از رسیدگی و بررسی علت این مسئله، نتیجه نهایی رسانه‌ای خواهد شد.


شاه میرزایی در پایان تصریح کرد: تاکنون مدت زیادی از مهلت ارائه اطلاعات کالا‌های موجود در انبار این سازمان‌ها نگذشته است؛لذا، وزارت صمت ترجیح می‌دهد علت این تاخیر این موضوع از سوی مسئولان ارشد آن‌ها در نهاد‌های نظارتی بیان شود.


گفتنی است؛ چندی قبل، «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صمت از همکاری برخی دستگاه‌ها مانند دبیرخانه مناطق آزاد در ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار‌ها خبر داده بود و گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالا‌های ثبت نشده، در حکم قاچاق است.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: