bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
در تولید روغن های گیاهی باید به اصول و قواعد به‌خصوصی توجه کرد. در واقع در مراحل تولید روغن گیاهی تا مرحله عرضه آن باید استانداردهای بهداشتی لازم رعایت شده و تجهیزات به‌روزی به‌کار رود.

ویترین مارکت؛ تولید کننده روغن های گیاهی

آیا به دنبال روغن های گیاهی اصل و با‌کیفیت برای خرید و مصرف روزانه هستید؟ ما به شما فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه، یکی از تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان انواع روغن‌های گیاهی اصل در ایران به شمار می‌رود. پرفروش ترین روغن های گیاهی را با تضمین کیفیت می‌توان از سراسر ایران از فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت سفارش داد. به شما عزیزان هم پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال نمایندگی فروش روغن های گیاهی با‌کیفیت هستید؛ مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

ویترین مارکت؛ تولید کننده روغن های گیاهی با دستگاه پرس سرد

در تولید روغن های گیاهی باید به اصول و قواعد به‌خصوصی توجه کرد. در واقع در مراحل تولید روغن گیاهی تا مرحله عرضه آن باید استانداردهای بهداشتی لازم رعایت شده و تجهیزات به‌روزی به‌کار رود. با بتوان به فروش عمده روغن های گیاهی اصل و با‌کیفیت پرداخت. هم‌چنین با تولید روغن گیاهی اصل، حتی می‌توان تجارتی موفق در زمینه صادرات نیز راه‌اندازی کرد. یکی از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزاتی که برای تولید روغن‌های گیاهی مورد‌استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه پرس سرد است. 

 

دستگاه cold press برای اولین بار توسط شرکت ایران کلد پرسینگ اختراع شده و به ثبت رسید. با استفاده از تکنولوژی پرس سرد، به‌راحتی می‌توان روغن‌های گیاهی خوراکی را با‌کیفیتی فوق‌العاده تولید کرد. در روش روغن‌گیری با دستگاه پرس سرد خواص گیاه به‌طورکامل حفظ می‌شود و قیمت نهایی محصول برای تولید‌کننده و مصرف‌کننده متعادل و به‌صرفه خواهد بود. به‌همین دلیل روغن‌های گیاهی که در مجموعه ویترین مارکت و با دستگاه‌های شرکت ایران کلدپرسینگ تولید می‌شوند، از درجه کیفی بسیار بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. 

ویترین مارکت؛ تولید کننده روغن های گیاهی

پرفروش ترین روغن های گیاهی در فروشگاه ویترین مارکت 

روغن‌های طبیعی گیاهی به‌طور‌مستقیم از پوست درخت، گل، میوه، برگ، دانه یا ریشه گیاه تولید می‌شوند. هر یک از روغن‌های گیاهی بسته به گیاه استخراجی و پایه آن، خواص، تاثیرات و کاربردهای مختلف بهداشتی، آرایشی و درمانی دارند. از پرفروش ترین روغن های گیاهی که در مجموعه ویترین مارکت تولید و عرضه می‌شوند، به روغن‌های زیر می‌توان اشاره کرد:

  • روغن زیتون
  • روغن آرگان
  • روغن کنجد 
  • روغن بادام 
  • روغن نارگیل
  • روغن آفتابگردان

ویترین مارکت همکاری عمیق و گسترده‌ای با واردکنندگان دانه‌های روغنی در سراسر دنیا دارد. بعد از واردارت دانه‌های روغنی به ایران، روغن‌های گیاهی به‌صورت‌ کاملا تخصصی و حرفه‌ای در ویترین مارکت تولید می‌شوند. با‌توجه‌به حجم تولید بالای روغن‌های گیاهی در مجموعه ویترین مارکت، فروشندگان ایرانی می‌توانند برای خرید عمده روغن خوراکی گیاهی از فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت اقدام کنند.

قیمت روغن های گیاهی ویترین مارکت؛ محصولاتی با‌کیفیت و مقرون‌به‌صرفه

همه فروشنده‌ها و مصرف‌کنندگان به دنبال تهیه بهترین روغن گیاهی با قیمتی مناسب هستند. شما می‌توانید انواع روغن های گیاهی بکر و با‌کیفیت را از فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای تهیه کنید. فروش عمده روغن‌های گیاهی در ویترین مارکت با قیمت کارخانه صورت می‌گیرد؛ بنابراین اگر به‌عنوان فروشنده برای خرید روغن گیاهی از ویترین مارکت اقدام کنید، سود بسیار خوبی از فروش محصولات به دست می‌آورید. 

ویترین مارکت، مرکز پخش محصولات عطاری و انواع دانه‌های روغن‌های گیاهی است؛ به همین دلیل روغن‌های تولید شده در این مجموعه با قیمت مناسبی به مصرف‌کننده نیز عرضه می‌شوند. هم‌چنین به دلیل اینکه تجهیزات و دستگاه‌های تولید روغن‌های خوراکی توسط شرکت مادر (ایران کلد پرسینگ) ویترین مارکت تامین شده است؛ محصولاتی که در این مجموعه به فروش می‌رسند قیمت مقرون‌به‌‌صرفه‌تری نسبت به محصولات مشابه در بازار خواهند داشت. 

فروش عمده و خرد روغن های گیاهی اصل با تضمین کیفیت در ویترین مارکت 

درحال‌حاضر بیش از 2200 واحد از جمله کارخانه، فروشگاه و سایر واحدهای صنفی و صنعتی، محصولات روغن گیاهی خود را از ویترین‌مارکت تهیه می‌کنند. این مسئله باعث شده است ویترین مارکت در دسته یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان فروشگاه‌های روغن‌ قرار گیرد. با‌توجه‌به این موضوع، فروشندگان، مغازه‌داران و مصرف‌کنندگان می‌توانند روغن گیاهی را با تضمین کیفیت به‌صورت عمده و خرد از ویترین مارکت تهیه کنند. 

ویترین‌مارکت یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه عمده روغن گیاهی در ایران به شمار می‌رود. این مجموعه از ناوگان حمل‌ونقل اختصاصی برای پخش عمده روغن‌های گیاهی به تهران برخوردار است. هم‌چنین برای ارسال سفارشات به نقاط دیگر کشور نیز از انواع روش‌های ارسال بار نظیر باربری، خدمات شرکت پست و تیپاکس استفاده می‌کند. ناگفته نماند که ارسال سفارشات توسط ناوگان ویترین‌مارکت به باربری تهران رایگان است؛ بنابراین هیچ‌گونه کرایه شهری از مشتریان دریافت نخواهد شد. 

ویترین مارکت؛ تولید کننده روغن های گیاهی

خرید روغن گیاهی از سراسر ایران و جهان؛ با ثبت سفارش در سایت ویترین مارکت 

فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت؛ زیرمجموعه شرکت ایران کلد پرسینگ، از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر بیش از 170 نوع روغن گیاهی در مجموعه ویترین مارکت تولید و عرضه می‌شوند. ویترین مارکت به‌منظور حفظ کیفیت و خواص محصولات، این روغن‌ها را به روش بکر و بدون تصفیه شیمیایی تولید می‌کند. اکنون ویترین مارکت پس از سال‌ها تجربه،‌ نامی آشنا برای فعالان این حوزه است.

این مجموعه تسهیلات مختلفی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در چند خرید اول، هزینه محصول به‌صورت نقدی دریافت می‌شود. در ادامه همکاری و با‌توجه‌به حجم و سابقه خرید محصولات، همکاران ویترین مارکت می‌توانند از شیوه‌های پرداخت اعتباری و بلندمدت استفاده کنند. برای خرید از این فروشگاه اینترنتی از سراسر ایران می‌توان اقدام کرده و فقط با چند کلیک خرید خود را در هر کجای دنیا که هستید، نهایی کنید. روغن‌های گیاهی و هر محصولی که در سایت ویترین مارکت ثبت کنید در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد شد.

پایان پیام//

 

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: