bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
سخنگوی صمت اعلام کرد؛
قالیباف از تحویل 3 ماهه خودرو شرکت‌های سایپا ، مدیران خودرو ، فردا و ایلیا به متقاضیان خبر داد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، از انجام نوبت دهی متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های سایپا، مدیران خودرو، فردا و ایلیا خبر داد و اعلام کرد که متقاضیان این شرکت‌ها، خودرو‌های خود را حداکثر ظرف ۳ ماه آینده و متقاضیان خودرو‌های شرکت‌های کرمان موتور و مکث موتور هم حداکثر در مدت ۶ ماه می‌توانند خودروی خود را تحویل بگیرند.

قالیباف به متقاضیان شرکت‌های ایران خودرو، بهمن خودرو و آرین خودرو هم اعلام کرد که حداکثر تا آخر این هفته می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه "جزئیات سفارش" از زمان تحویل خودروی خود مطلع شوند.

در شرایطی زمان تحویل خودرو‌های مذکور توسط وزارت صمت اعلام شد که طی روز‌های گذشته و پس از اعلام تغییر در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، خبر‌هایی از استیضاح یا تغییر فاطمی امین، وزیر سمت به گوش رسید که البته این اخبار توسط دولتی‌ها تکذیب شد، ولی نمایندگان همچنان بر استیضاح وزیر صمت به علت افسارگسیختگی بازار خودرو، تاکید دارند.

گفتنی است، پس از اعلام خبر افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو‌های ایرانخودرو و سایپا، قیمت تولیدات این شرکت‌ها در بازار آزاد و بازار سیاه، به شدت افزایش یافت که کارشناسان علت را عدم تعادل عرضه و تقاضا و بعد از آن افزایش نرخ ارز می‌دانند.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: