bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

ترالی پزشکی یا ترولی پزشکی و زیبایی ، یک محصول درمانی پزشکی است که برای جابجایی بیماران درون بیمارستان‌ها ، بخش‌های درمانی و سایر اماکن پزشکی به کار می‌رود.

این وسیله از یک ساختار فلزی سبک تشکیل شده است که دارای چهار چرخ و یک یا چندین صفحه کوچک و بزرگ است.

وسایل بیمار روی تخته قرار گرفته و به کمک روغنکشی، توسط پرسنل پزشکی به سمت مقصد حرکت می‌کند. ترالی پزشکی به عنوان یک وسیله حمل و نقل ایمن برای بیماران با شرایط پزشکی ویژه مانند شکستگی استخوان‌ها ، تروما ، اختلالات قلبی و عروقی ، آسم ، انفارکتوس میوکاردی ، جراحی‌های بزرگ و غیره استفاده می‌شود.

این وسیله همچنین برای جابجایی بیماران در بیمارستان‌ها و انتقال آنان از یک بخش به بخش دیگر و یا به اتاق عمل نیز به کار می‌رود.

ترالی پزشکی در مراکز جراحی زنان نیز به عنوان یک وسیله حمل و نقل بیمار استفاده می‌شود.

در این مراکز ، ترالی پزشکی برای جابجایی بیماران وسایل بیماران قبل و بعد از عمل جراحی ، انتقال بیماران به اتاق عمل و همچنین حمل تجهیزات و وسایل پزشکی استفاده می‌شود.

علاوه بر این ، ترایلی پزشکی می‌تواند برای جابجایی بیماران با شرایط پزشکی ویژه مانند بیماران باردار یا نوزادان نیز استفاده شود.

همچنین در بخش نازایی ، بیمارانی که برای معاینه و درمان به این بخش مراجعه می‌کنند ، با استفاده از ترولی پزشکی به اتاق معاینه منتقل می‌شوند.

در کل، ترالی پزشکی یک وسیله حمل و نقل مهم برای بخش جراحی زنان است که به کاربردهای مختلفی در این بخش از پزشکی می‌پردازد.

ترالی پزشکی و زیبایی در مراکز درمانی

ترالی زیبایی در مراکز پوست مو :

ترالی زیبایی یا ترالی پزشکی زیبایی به عنوان یک وسیله حمل و نقل برای استفاده در تزریقات زیبایی مانند تزریق انواع ژل و بوتاکس (Botulinum Toxin) استفاده می‌شود.

ترالی زیبایی به عنوان یک وسیله حمل و نقل مناسب برای تزریق بوتاکس به ناحیه‌های مختلف صورت استفاده می‌شود. این وسیله دارای صفحه تخت و برای حمل وسایل مورد نیاز تزریق بوتاکس مانند انواع سرنگ با حجم های مختلف و پد های تزریق و سینی های مختلف و همچنین انواع ظروف درب دار استیل پزشکی به نقاط مختلف بکار می‌رود.

با استفاده از ترالی زیبایی ، پزشک می‌تواند به راحتی بوتاکس را به ناحیه مورد نظر تزریق کرده و تمامی نیازمندی‌های پزشکی مانند ضدعفونی کردن ناحیه تزریق و تزریق دقیق را رعایت کند.

استفاده از ترالی زیبایی در تزریقات بوتاکس به عنوان یک وسیله حمل و نقل حرفه‌ای ، علاوه بر افزایش سرعت و دقت تزریق بوتاکس ، باعث افزایش اعتماد بیمار به پزشک و کاهش نگرانی‌های بیمار نسبت به تزریق بوتاکس می‌شود.

ترالی فیشیال در مراکز مراقیبت از پوست یا اسکین کر (skin care)

ترالی فیشیال یا ترالی پزشکی فیشیال ، به عنوان یک وسیله حمل و نقل برای استفاده در مراکز مراقیت از پوست و مو و زیبایی صورت مانند استفاده به عنوان جایگاهی برای قرار دادن لوازم زیبایی مانند انواع دستگاه هیدروفیشیال و دستگاه پلاژن و انواع دستگاه هیدرودرمی و غیره استفاده می‌شود.

این وسیله دارای صفحه تخت و کوچکی‌ ها در قسمت بالایی صفحه است که برای قرار دادن وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای انجام مراجل مختلف مراقبت از پوست و مو و زیبایی صورت استفاده می‌شود.

با استفاده از ترالی فیشیال ، پزشک می‌تواند به راحتی تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را به ناحیه مورد نظر در صورت منتقل کرده و به صورت دقیق و حرفه‌ای اقدام به انجام روش‌های زیبایی صورت نماید.

علاوه بر این، استفاده از ترالی فیشیال باعث افزایش راحتی و رضایت بیشتر بیمار از فرایندها مختلف زیبایی صورت می‌شود.

در مجموع ، ترالی فیشیال به عنوان یک وسیله حمل و نقل مهم در روش‌های زیبایی صورت استفاده می‌شود که به کادر زیبایی کمک می‌کند تا بهترین خدمات پزشکی را برای بیماران خود ارائه دهند.

ترالی جراحی و پانسمان در کلینیک های پزشکی و بیمارستان ها :

ترالی جراحی و پانسمان برای قرار دادن لوازم جراحی باید دارای امکاناتی باشد که به پزشکان و کادر درمانی کمک کند تا به راحتی و با دقت لوازم جراحی مانند انواع ست بخیه و ست پانسمان را در آن قرار دهند.

ترالی پزشکی و زیبایی در مراکز درمانی

برخی از امکاناتی که در یک ترالی پزشکی برای قرار دادن لوازم جراحی باید داشته باشد عبارتند از:

  1. رویه و سطح صاف : سطح ترولی باید صاف و بدون خط و خش باشد تا بتوان لوازم جراحی را به صورت دقیق و مرتب در آن قرار داد.
  2. محفظه‌های تفکیک شده : ترالی باید دارای محفظه‌هایی باشد که برای قرار دادن لوازم جراحی با اندازه‌های مختلف به صورت تفکیک شده باشند.
  3. ترمز چرخ های ترولی جراحی و پانسمان : ترالی باید دارای ترمزی باشد که به پزشکان کمک کند تا آن را در مکان مناسب برای قرار دادن لوازم جراحی بسط دهند و از حرکت آن جلوگیری کنند.
  4. قابلیت ضدعفونی و شستشو با محلول های ضد عفونی کننده : ترالی باید ضدعفونی شونده باشد تا پیشگیری از انتقال عفونت و بیماری‌های خطرناک در بخش جراحی صورت گیرد.
  5. قابل شستشو: ترالی باید به راحتی شستشو شود تا بعد از هر عمل جراحی، به راحتی قابل ضدعفونی شدن باشد.
  6. سبک بودن و قابل حمل ترولی : ترالی باید سبک و قابل حمل باشد تا به راحتی از یک مکان به مکان دیگر قابل انتقال باشد. به طور کلی، یک ترالی پزشکی برای قرار دادن لوازم جراحی باید دارای امکاناتی باشد که بتوان به راحتی و با دقت لوازم جراحی را در آن قرار داد و از آن استفاده کرد.

قیمت و خرید ترالی پزشکی و زیبایی :

قیمت خرید ترالی در بازار تجهیزات پزشکی به عوامل مختلفی بستگی دارد و می توانید با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را تهیه نمایید ، از جمله فروشگاه های معتبر در زمینه فروش لوازم پزشکی و تجهیزات درمانی می توانیم به سایت هایی مانند تجهیزات پزشکی خاکباز ، دیجی کالا ، ایمالز ، فروشگاه تجهیزات پزشکی مطب تجهیز ، دیوار و غیره اشاره کرد که با محصولاتی با کیفیت جایگاه بسیار مناسبی را در بین پزشکان و مراکز درمانی به دست آورده اند.

ترالی پزشکی و زیبایی در مراکز درمانی

به طور کلی قیمت خرید ترالی به غوامل زیر بستگی دارد که به طور خلاصه به آن ها اشاره کرده ایم. :

نوع ترایلی : نوع ترالی مورد نظر، ابعاد، طراحی، و مواد ساخت آن به قیمت تأثیر می‌گذارد. برای مثال، ترولی‌های بزرگتر و قدرتمندتر بیشترین هزینه را دارند.کیفیت: کیفیت ترالی نیز بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد ، ترالی‌های با کیفیت بالاتر قیمت بیشتری دارند.

تکنولوژی ساخت ترالی : ترالی‌های با تکنولوژی پیشرفته و ویژگی‌های جدید بیشترین هزینه را دارند.

پلاستیک‌های یا مواد ای بی اس به کار رفته در ساخت محصول: پلاستیک های یا مواد ای بی اس مختلفی برای ساخت این دسته از محصولات پزشکی به کار می‌روند، از جمله مواد ای بی اس و پلی پروپیلن، پلی کربنات و پلی اتیلن.

مقاومت بالا در برابر آب و زنگ زدگی : برای ساخت این دسته از محصولات پزشکی مقاوم در برابر آب مانند پلیمرهای مقاوم در برابر آب نیز استفاده می‌شود ، در هر صورت ، مهم است که مواد اولیه‌ای که برای ساخت ترالی پزشکی استفاده می‌شود دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر ضربه ، تحمل وزن ، و قابلیت شستشو و ضدعفونی شدن را تضمین کند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: