bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس صنعت خودرو ضمن تاکید بر تداوم عرضه خودرو در بورس کالا، از داغ شدن بازار سیاه حواله خودرو‌‎های پیش فروش شده خبر داد.

بازار سیاه حواله ماشین‌های پیش فروش شده داغ شد/ بورس کالا، ابزار شفاف عرضه خودرو

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «فیروز نادری» کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با بازارنیوز پیرامون عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: ادامه این سیاست امری مثبت و مطلوب خواهد بود. در حال بازار خودرو با فروش کاذب کنترل شده است، به بیان ساده‌تر خودرو‌هایی که هنوز وجود خارجی ندارد را فروخته‌اند.


این کارشناس صنعت خودرو، شفافیت فرایند معامله و همچنین واقعی بودن مصرف‌کنندگان خودرو‌های بروسی را به عنوان مهمترین مزیت عرضه خودرو در بورس کالا دانست و با تاکید بر این موارد خواهان فروش این کالا از طریق بازار بورس شد.


وی تاکید کرد: در حال حاضر در روش پیش فروش خودرو‌های داخلی هم همچون روش‌های قبلی، شاهد داغ شدن بازار سیاه خرید و فروش حواله آنها  هستیم.


نادری همچنین درباره تعیین تکلیف عرضه خودرو در بورس کالا، گفت: تصمیم‌گیر نهایی این موضوع خود دولت است، در نهایت این دولت است که باید تصمیم بگیرد که در سال ۱۴۰۲ خودرویی به بورس کالا عرضه می‌شود یا خیر. در حال حاضر هیچ تصمیم‌گیری واحد و منسجمی در این خصوص وجود ندارد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: