bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن ضمن اشاره به قیمت ۵۶ هزار تومانی تخم مرغ برای مصرف‌کنندگان، گفت: در حال حاضر این قیمت‌ها نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.

قیمت جدید تخم مرغ مشخص شد

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، «حمیدرضا کوچک کاشانی» رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن پیرامون قیمت نهایی تخم مرغ گفت: برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل برای ادامه فعالیت مرغداران، قیمت پیشنهادی تخم مرغ برای درب کارخانه، ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان هم عدد ۵۶ هزار تومان (هرکیلو) به وزارت جهاد کشاورزی اعلام شد تا از این طریق مرغداران انگیزه لازم برای تولید را داشته باشند.


رئیس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تولید که در ۲۷ دی ماه سال گذشته به اتحادیه میهن واگذار شده بود، ما از دو ماه گذشته برای اصلاح قیمت و واقعی شدن آن پیگیر بودیم.


وی تصریح کرد: در حال حاضر این قیمت‌ها نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد. پیش‌بینی می‌شود با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، امسال نیز همچون سال گذشته در بحث تخم‌مرغ مشکلی نداشته باشیم.


کوچک کاشانی متذکر شد: مطمئنا در صورت ثابت ماندن نرخ ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه و نهاده‌دامی، هیچ گونه چالشی برای تامین نیاز تخم مرغ بازار به وجود نخواهد آمد و حتی پیش‌بینی می‌شود که با تحقق این شرط، صادرات تخم مرغ در سال جاری بیش از سال ۱۴۰۱ رقم بخورد.

 

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: