bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ریزش قابل ملاحظه شاخص کل بورس در هفته قبل، شرایط بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت را متعادل توصیف کرد و درباره نماد‌های پیشتاز این هفته، گفت:پیش‌بینی می‌شود که در این هفته نماد شرکت‌های پتروشیمی و خودرویی از بازدهی قابل قبولی برخوردار باشند.

پیش‌بینی بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت ۱۴۰۲/ پیشتازی صنایع پتروشیمی و خودرویی در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «کاویان عبدالهی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون وضعیت بورس در هفته چهارم اردیبهشت ماه اظهار کرد: با توجه به اتفاقات هفته قبل و ریزش شدید شاخص کل بورس، پیش بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته از شرایط متعادل‌تر و بهتری برخوردار باشد. به بیان ساده‌تر، روند ریزشی شاخص متوقف و تا حدی هم افزایشی خواهد بود.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره نماد و گروه‌های پیشروی بازار سهام در هفته چهارم اردیبهشت ماه هم توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود که در این هفته، نماد شرکت‌های پتروشیمی و خودرویی از بازدهی بالایی برخوردار بوده و به عنوان پیشتازان این هفته بازار سهام نقش آفرینی کنند.


وی همچنین درباره خروج پول از بازار سهام و هدایت آن به سمت دیگر بازار‌های موازی با بورس، گفت: در حال حاضر چنین مسئله در بازار سرمایه به وقوع نپیوسته، چرا که برآیند ورود پول به بازار همچنان مثبت بوده و به تناسب این موضوع، شرایط مثبتی را می‌توان برای بورس پیش‌بینی کرد.

 

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: