bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس ضمن تاکید بر تداوم شرایط متعادل بازار سهام در هفته منتهی به خرداد، گفت:پیش‌بینی می‌شود که در این هفته نماد شرکت‌های پتروشیمی و معدنی از بازدهی بالایی برخوردار باشند.

پیش‌بینی بورس در هفته منتهی به خرداد ۱۴۰۲/ بازدهی بالای شرکت‌های پتروشیمی و معدنی در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «همایون دارابی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند بورس در هفته منتهی به خرداد ماه اظهار کرد: بازار سهام در حال به تعادل رسیدن است و با توجه به وقایع مهمی همچون فرا رسیدن فصل مجامع شرکت‌ها و انتشار گزارش عملکرد سالانه آنها، پیش‌بینی می‌شود که بازار سرمایه در این هفته شرایط متعادلی را تجربه کند.


این کارشناس بازار سرمایه افزود: البته باید این نکته را هم خاطرنشان کرد که بازار اکنون به دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها مصرف برق، تحت فشار قرار گرفته و همین امر تاثیر منفی بر روی شرکت‌های گذاشته است.


وی همچنین درباره نماد و گروه‌های پیشروی این هفته بازار سهام هم توضیح داد: به نظر می‌رسد که نماد شرکت‌های پتروشیمی و معدنی از با بیشترین بازدهی، تاثیر بسزایی در شرایط متعادل بازار سهام داشته باشند.


دارابی همچنین درباره بازگشت شاخص‌کل بورس به عدد ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد تا پایان فصل بهار هم گفت: در حال حاضر مسئله نگران کننده‌ای جز مسئله برق برای شرکت‌ها وجود ندارد؛ به همین خاطر، احتمال تا پایان فصل بهار شاخص کل بورس به عدد ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد خواهد رسید.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: