bazarnews

کد خبر: ۱۶۵۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
مشمولان سهام عدالت که رقم یکان شماره ملی شان عدد ۹ است امروز می‌توانند برای آگاهی از صورت حساب سهام عدالت خود به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.
بازار نیوز - از روز ۱۷ اسفند ماه سال جاری مرحله اول ساماندهی سهام عدالت شروع شده و دارندگان این سهام میتوانند برای اطلاع از صورت حسابشان به سایت www.samanese.ir مراجعه کنند.

هر مشمولی که رقم یکان کد ملی اش با رقم یکان تاریخِ روز برابر است میتوانند به این سایت مراجعه کرده و صورت حساب خود را ببینند.

به این ترتیب امروز( ۱۹ اسفند) افرادی میتوانند به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند که رقم یکان کد ملی شان عدد ۹ است به همین ترتیب فردا کسانی میتوانند صورت حساب خود را چک کنند که رقم یکان کد ملی شان صفر است این روند تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت و پس از آن همه میتوانند با هر شماره ملی ای تا مدت حدود ۶ ماه به سامانه سهام عدالت مراجعه کنند.

البته در مواردی دیده شده که افرادی که کد ملی شان با رقم یکان تاریخ روز برابر نبوده توانسته اند به حساب خود دسترسی داشته باشند.

ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریم محمودی میمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
مشاهده اطلاعات وصورت حساب سهام عدالت
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
0
یکی باید از بلا تا پائین این مسئولین را بتکونه تا از خواب خرگوشی بیدار شوند.این مردم صبور از خود گذشته فهیم....اینه حقشان یعنی توی صفحات اجتمائی هم نباید همدیگرو از انچه سرامان میاید روشن کنیم ایا توهین ازاین اشکارتر بعد از ده سال ارزوی اندکی تفکر !!!!؟؟؟؟؟.
عابدین نصرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
سلام من نظامی هستم و از ثبت نامکه تو یک روز انجام شد جا موندم و تا به حال به هر ارگانی،چه داخل سازمان چه بیرون از نظام برای ثبت نام مراجعه کردم میگن دیگه ثبت نام نداریم حالا من باید چکار کنم آیا دیگه کلا به من تعلق نمیگیره و ثبت نام دیگه انجام نمیشه؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: