bazarnews

کد خبر: ۱۶۷۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
آخرین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 96 :
حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران به گفت گوی برنامه گفتگوی ویژه شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی با حجت الاسلام رئیسی تولیت آستان قدس رضوی واکنش نشان داد.
بازار نیوز - حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران در خصوص رپورتاژ صدا و سیما برای حجت الاسلام رئیسی در کانالش نوشت:

برنامه گفتگوی ویژه شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی به بهانه اولین سالگرد صدور حکم مقام معظم رهبری به جناب آقای رییسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی با ایشان گفتگوی مفصل و زنده انجام داد.

جناب رییسی است  فرمودند:  "به من می گویند این روش کمک شما به فقرا آن ها را بدعادت می کند من می گویم اگر اکنون امام رضا بودند چه می کردند؟"(نقل به مضمون)

گویا تصویری که بعضی از ما از امام رضا(ع) ساختیم و اصرار داریم دیگران هم باور کنند این است که  مثلا العیاذ بالله امام هشتم اگر الآن بودند در یک نقطه ای می نشستند و فقرا در مقابل حضرت به صف می شدند و آن بزرگوار هم دست می کردند در کیسه و به هرنفر چند دینار یا درهم می بخشیدند! 

در حالی که به اعتقاد من امروز اگر امام رضا (ع) بودند اولا امور جامعه را با تدبیر اداره می کردند تا فاصله فقیر و غنی در  حدی نباشد که یکی را می دهی صد ناز و نعمت یکی را لقمه ای آغشته با خون!

اگر امروز امام رضا بودند اجازه نمی دادند از بیت المال مسلمین،  استفاده تبلیغاتی برای انتخابات شود!

اگر امام هشتم بودند اجازه نمی دادند دولت منتخب مردم که مسولیت رسیدگی به امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را بر عهده دارد با استفاده از تمام امکانات و ابزار قدرت مورد تخریب قرار بگیرد و نهادهایی که نذورات و ثروت های عمومی را در اختیار دارند بروند در گوشه ای از ایران عزیز چند واحد مسکونی بسازند و رسانه ملی این خدمات را به نام اقتصاد مقاومتی به رخ ملت و دولت بکشد.
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
1
2
اقای مازنی اقای رئیسی که همین کارها راانجام دادهاند شما ها چه کردهایدببخشید حقوقهای نجومی دزدی های کلان یادم رفته بود شما ها این کارها را انجام داده اید خیلی جالب است که همیشه حق به جانبیدما خراسانی ها مثلی داریم که می گوید رو که نیست سنگ پای000000
narsis
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
1
1
با این فرافکنی ها علیه این و آن نمی تونید از سوء مدیریت دولت در حوزه های مختلف، فاجعه حقوق های نجومی و دفاعی که دولت از مدیران نجومی داشت، فرار کنید.
راستی چرا در دولت شما، نه در ادارات کوچک شهرستانهای دورافتاده ای که ممکن است از تیررس دولت دور باشد بلکه در ادارات مرکزی و وزارتخانه ها هنوز تعداد کثیری از بازنشستگان نزدیک به دولت کار میکنند؟؟ چطور میتونید ادعا کنید که بیکاری نسل جوان اصلا برای دولت شما اهمیتی داشته؟؟؟
فاطمه رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
1
رییس جمهور قبلی هم منتخب مردم بودند چراهمش همین شماها تخریبش میکردید ان شاالله که مردم دیگه گول فریبهای شمارو نخورن وانتخاب اصلح کنن حجت الاسلام رییسی اصلح ترینن مردمی هستن اشراف زاده وحرام خوار نیستن
وای بر ملت ایران با این تفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
خانم فاطمه رسولی و دیگر منقدان فکر می کنید با وجود آقای رئیسی دنیا گلستان میشود . وای به حال شما که اصلح ترین را از اصلاح طلبان به کنار می گذارید و به آن تهمت حرام خواری می زنید و دیگری را چون تولیت امام هشتم را داشته نیکو می پندارید . چه خوب که آقای رفسنجانی جهل شما را ندیده پر کشیدند . به امید خدا تا 1400 با دکتر حس روحانی
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: