bazarnews

کد خبر: ۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
اعتراف مایکروسافت: ویندوز 10 تا سال 2018 یک میلیاردی نمی‌شود با گذشت بیش از یک سال از عرضه ویندوز 10 امیدواری های مایکروسافت برای نصب این سیستم عامل بر روی یک میلیارد دستگاه کمرنگ شده است.
بازارنیوز-  مقامات مایکروسافت هنوز امیدوار به نصب ویندوز 10 بر روی یک میلیارد دستگاه هستند، اما بعید می‌دانند این اتفاق تا اواسط سال 2018 رخ دهد.

ویندوز 10 شروع خوبی داشت و در ماه های اول عرضه بر روی بیش از 350 میلیون دستگاه فعال شد. اما این روند در ماه های بعد کند شد. مایکروسافت یک علت این مساله را تمرکز خود بر ارتقای سخت افزارهای تلفن همراهش می داند.مدیران این شرکت امیدوارند با افزایش استفاده تجاری و حرفه ای از ویندوز 10 رکورد مدنظر آنان با تاخیری چند ماهه تحقق یابد.

ویندوز 10 امروزه بر روی طیف گسترده ای از محصولات همراه و ثابت و حتی کنسول های بازی نصب شده است. اما برخی نگرانی های مربوط به امنیت کاربران و رعایت حریم شخصی نیز بر میزان استقبال از آن تاثیر منفی گذارده است.

مایکروسافت برای افزایش علاقه به مهاجرت از ویندوزهای قدیمی به ویندوز 10 این کار را تا پایان جولای سال جاری میلادی رایگان اعلام کرده است.
 زددی نت
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: