bazarnews

کد خبر: ۱۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: تلفات سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفندماه تا امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و محدوده تحت پوشش این دانشکده ۱۰ مورد فوتی در پی ۱۲ مورد تصادف بوده است.
بازار نیوز - مهران امینی‌فرد عصر امروز در تماس ویدئوکنفرانس با محمدحاجی آقاجانی، دبیر ستاد نوروزی وزارت بهداشت ضمن ارائه گزارش، اقدامات انجام شده از ابتدای آماده‌باش نوروزی و خدمات ارائه شده به مسافرین نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان را با توجه به کمبود شدید نیرو مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

دبیر ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر افزود: در حالی که منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر به شدت از کمبود آمبولانس رنج می‌برد و با توجه به پیگیری‌های انجام شده از وزارتخانه و تحویل آمبولانس‌ها به گمرک چابهار، از عدم همکاری ارگان‌های مربوط در زمینه ترخیص آمبولانس‌های مذکور به شدت انتقاد داریم و باید هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف آمبولانس‌های مربوطه اقدام شود.

وی ادامه داد: برای نوروز امسال در 2 بیمارستان تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر کمبود متخصص داشتیم که با رایزنی‌های متعدد مشکل تا چند روز دیگر حل می‌شود.

امینی‌فرد تعداد تلفات سفرهای نوروزی از تاریخ 25 اسفندماه تا امروز را 10 مورد فوتی در پی 12 مورد تصادف عنوان کرد.

دبیر ستاد نوروزی وزارت بهداشت در پایان از تلاش شبانه‌روزی مجموعه ستاد نوروزی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر تشکر کرد.
اقتصاد آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: