bazarnews

کد خبر: ۱۹۱۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
طبق قرعه کشی زنده تلویزیونی جدول زمان بندی مناظره های زنده انتخابات ریاست جمهوری 96 مشخص شد.
به گزارش خبرنگار بازار نیوز طبق قرعه کشی زنده تلویزیونی جدول زمان بندی مناظره های زنده انتخابات ریاست جمهوری 96 مشخص شد.

این برنامه که از ساعت 10 شب در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 96 آغاز شد به طور زنده از شبکه های یک و شش صدا و سیما و شبکه رادیویی ایران پوشش داده شد.


اولین مناظره زنده تلویزیونی ساعت 16:30 جمعه آینده 8 اردیبهشت خواهد بود و تبلیغات و مناظرات انتخاباتی تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت در صدا و سیما ادامه خواهد یافت. ایم مناظره با موضوع اجتماعی برگزار می شود.

همچنین در روز جمعه 15 اردیبهشت ساعت 16:30 مناظره سیاسی و 22 اردیبهشت ساعت 16:30 مناظره اقتصادی خواهد بود.




جدول زمانی پخش زنده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶
نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مراسم قرعه‌کشی برنامه های انتخاباتی صدا و سیما



برای بزرگنمایی کلیک کنید

طبق برنامه ریزی انجام شده برای هر نماینده 555 دقیقه برنامه تلویزیونی و 555 دقیقه برنامه رادیویی در نظر گرفته شده و با احتساب مناظره ها در مجموع هر نماینده 1470 دقیقه فرصت برای معرفی خود و برنامه هایش خواهد داشت.

نماینده سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۲ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

نماینده حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۵ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

نماینده محمد باقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۳ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

نماینده سید مصطفی میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۴ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

نماینده  اسحاق جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۶ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

نماینده سید مصطفی هاشمی طبا نامزد انتخابات ریاست جمهوری در قرعه کشی برگزار شده عدد ۱۱ جدول ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها را به خود اختصاص داد.

جدول زمان بندی پخش زنده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ به تفکیک اسامی
برای بزرگنمایی کلیک کنید



خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
جمال شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
3
1
با سلام و عرض ادب لطفا ب اقای روحانی بگید که امتحانشو تو این چهار سال پس داده هیچ کدوم از وعده هاش تواین چهار سال عملی نشد دیگه مردم ب روحانی اعتماد نمیکنند با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
من هم با نظر جمال شجاعی موافقم و دولت روحانی عملا هیچ کاری د راین چهار سال انجام نداد جز مذاکره برجام که باعث شد اطلاعات نظامی کشور هم لو برود و این امکان ندارد که بازرسانی که از تاسیسات هسته ای که ارتباط نزدیک با تاسیسات موشکی و نظامی ایران دارند به ایران متعهد باشند و این فکر احمقانه ای است به نظرم تمام اطلاعات روی میز سرویس های اطلاعاتی موساد است و یک نقطه ضعف بزرگ برای ایران می باشد اگر هسته نباشیم جنگ با ما حتمی میشه نه برجام - برجام به بهانه هسته ای اجرا شد بعد موشکی را بهانه کردند بعد حقوق بشر و بعدشم همه چیز را از ما می خواهند تا راضی شوند
حجت اربابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
0
اقای روحانی این همه به اقای احمدی نژاد افترا زدید و نگذاشتید رو در رو از خودش دفاع کنه .به امید خدا امسال شما اولین ریس جمهور تک دوره هستید که دل خادم ملت را شکستی و ازاه او اشرافیگری دولتی به پایان خواهد رسید
شب بخیر و خداحافظ
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: