bazarnews

کد خبر: ۲۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
سایت سامانه کارانه که قبلاً از دسترس خارج شده بود،‌ فیلتر شد.
بازار نیوز - سایت‌ها و کانال‌های ستاد انتخاباتی حسن روحانی مدعی شدند که به دستور دادستانی و بنابر قانون تخلفات رایانه‌ای انتخابات و رأی همه اعضای کمیته فیلترینگ (ناجا، ارشاد، قوه قضائیه، وزارت اطلاعات، سازمان تبلیغات) سایت کارانه محمدباقر قالیباف فیلتر می‌شود.
 
این موضوع در حالی اتفاق می‌افتد که وضعیت اشتغال در جامعه علیرغم شعارهای دولت یازدهم و آمارهایی که این دولت برای بهبود وضع اشتغال داده، در شرایط مطلوبی نیست و مردم از این ناحیه مطالبات فراوانی از دولت دارند.
 
در این بین به نظر می‌رسد پیشنهاد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری و رقبای حسن روحانی مبنی بر راه‌اندازی سامانه کارانه برای ایجاد اشتغال بیکاران و پرداخت مبلغی به آنان تا زمان شاغل شدن،‌ باعث شده اقبال افکارعمومی مردم به این پیشنهاد زیاد شده و روحانی که پیش از این در مناطرات انتخاباتی نشان داده بود دستش در رقابت با رقبا خالی است، از این ناحیه در رقابت‌های انتخاباتی احساس خطر کرده و با اعمال فشار، ابتدا این سامانه را از دسترس کاربران خارج  و سپس خواستار اعمال فیلترینگ این سامانه شده است.
 
سامانه کارانه که از چند روز پیش فعالیت خود را آغاز کرده بود و عده‌ای از مردم در آن ثبت‌نام کرده بودند، به یک باره از دسترس خارج و فیلتر شد.
تسنیم
 
سامانه کارانه قالیباف فیلتر می‌شود 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: