bazarnews

کد خبر: ۳۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
قهرمان کشتی جهان و المپیک در مورد حضور کشتی‌گیران در مناطق زلزله زده غرب کشور صحبت کرد.
بازار نیوز - حسن یزدانی در رابطه با کمک قهرمانان کشتی به مردم زلزله زده غرب کشور اظهار کرد:‌ کشتی  ورزش ملی کشور است و ورزشی است که به نام پهلوانی و جوانمرادی بین مردم جا افتاده است و ما خود را جدا از مردم و مشکلات آن ها نمی دانیم.

وی ادامه داد: در سفر یک روزه خود به مناطق زلزله زده از حدود ۱۵ شهرستان کوچک و روستا در ثلاث باباجانی، ازگله و گهواره (دالاهو) و جاهایی که حدود ۹۰ درصد منازل آن ها تخریب شده بود بازدید کردیم. از لحظه ای که این خبر را شنیدیم در صدد بودیم که کاری برای هموطنان انجام بدهیم و تصمیم بر این شد برویم آنجا و اقلام و اجناس تهیه شده را به دست مردم برسانیم و ببینیم مردم با چه سختی و مشقت زندگی می کنند.

وی تاکید کرد: چهارشنبه شب در آخرین روستایی که حضور یافتیم مردمی که در سرمای سوزان در میان کوهها بودند وقتی با ما صحبت می کردند گفتند همین اینکه شما کشتی گیران به میان ما آمدید باعث شد که ما مقداری مشکلات خود را فراموش کنیم و این موضوع برای ما کشتی گیران یک دنیا اهمیت داشت.

یزدانی خاطر نشان کرد: مردم در این مناطق در حال حاضر بیشتر به پتو، لباس گرم، لوازم بهداشتی و شیرخشک نیاز دارند. از مردم عزیز ایران می خواهم تا زمانی که این عزیزان مشکلاتشان رفع شود در کنار مردم دلاور استان کرمانشاه باشند.

وی در پایان گفت: ما کشتی گیران به نمایندگی از جامعه کشتی انجام وظیفه کردیم و تلاش می کنیم تا آخر هم در کنار این مردم با عزت باشیم.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: