bazarnews

کد خبر: ۳۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲
نماینده قزوین در گفتگو با بازار نیوز :
سیده حمیده زرآبادی گفت :با 1700 میلیارد تومان باید در ارائه خدمات و توسعه تغییراتی ایجاد شود اما ظاهرا اتفاقی نیفتاده است

گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: هفته گذشته، سیده حمید زرآبادی، نمایند مردم قزوین در مجلس، با انتشاری مطلبی در حساب شخصی توییتر خود، پرده از وام 1700 میلیاردی شرکت مخابرات برداشت و در مورد محل هزینه‌کرد آن سوال کرد. خبرنگار بازارنیوز برای پیگیری موضوع، با او گفتگویی انجام داده است که مشروح آن را می‌خوانید:

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مجلس در خصوص قیمت خودرو و واکنش کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش قیمت خودرو در بازار از سیاست‌هایی موجود در جامعه نشات می‌گیرد؛ تا زمانی‌که روی بستر واسطه‌گری کنترلی نباشد، روی قیمت خودرو هم کنترل وجود نخواهد داشت . قرار است تصمیماتی گرفته شود که با واسطه‌گری و اینگونه تخلفات مبارزه شود در اینصورت می‌توان بازار را کنترل کرد.

طرح سوال از وزیر ارتباطات، در صورت عدم شفاف سازی در مورد وام 1700 میلیاردی شرکت مخابرات
نماینده مردم قزوین با بیان اینکه هنوز درباره وام 1700 میلیاردی شرکت مخابرات پاسخی دریافت نکرده، گفت: پیگیر این موضوع هستم و اگر پاسخی بگیرم حتما اعلام میکنم.

وی تاکید کرد: در یکسال گذشته 1700 میلیارد تومان وام گرفته شده است، با این مبلغ باید در ارائه خدمات و توسعه تغییراتی ایجاد شود اما ظاهرا اتفاقی نیفتاده است، قرار است در این‌باره به من گزارشی ارائه بدهند که نتایج آن را اعلام خواهم کرد. 

وی افزود : در صورت عدم حصول نتیجه مطلوب، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را کلید خواهم زد.

برچسب ها: زرآبادی ، جهرمی ، وام کلان
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: