bazarnews

کد خبر: ۳۷۳۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
با خروج صنعت خودرو از قیمت گذاری شورای رقابت
وزیر صنعت، معدن و تجارت از حذف شورای رقابت از فرایند قیمت گذاری خودرو خبر داد و گفت: از این پس ستاد تنظیم بازار همراه با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسئولیت نظارت بر بازار خودرو را خواهند داشت.

گروه خودرو بازارنیوز : محمد شریعتمداری در نشست مشترک با کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این خبر گفت: براین اساس خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان افزایش 7.5 و خودروهای بالای 45 میلیون 9.5 میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت. به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: خط تولید خودروهای پرتیراژ مشکلی ندارد و به محض دریافت قطعه، خودروهای ناقص تکمیل و وارد بازار خواهد شد.

این تصمیمات در حالی در جلسه امروز عصر کمیسیون صنایع و معادن اخذ شده که شورای رقابت با برگزاری جلسه ای با حضور اعضای خود، صدور مجوز افزایش قیمت خودرو را به دلیل نبود مستندات و استعلام های مربوطه از سوی بانک مرکزی به تعویق انداخته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
زمانی که شورای رقابت بود چه اتفاقی می افتاد جزء افزایش قیمت حالا هم که نباشه هیچ اتفایی نمی افته در واقع شوراری رقابت نمایشی بود مگر کسی در این مملکت میتواند با مافیا ی خودروسازی مقابله بکنه .
حسین
|
United States
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
خبر گذاری زرد شدید شما هم این خبر رسما تکذیب شد ه
حسین
|
United States
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
خبر گذاری زرد شدید شما هم این خبر رسما تکذیب شد ه
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: