bazarnews

کد خبر: ۳۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
مدیر اورژانس از سوختگی ۴۵ درصدی مرد ۵۰ ساله‌ای که صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری تهران دست به خودسوزی زد، خبر داد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از ایسنا، خجسته در تشریح وضعیت جسمانی فردی که صبح امروز دست به خودسوزی مقابل ساختمان شهرداری تهران زده بود گفت: با توجه به اینکه شرکت شهر سالم حدود 15 سال است که در ساختمان مرکزی شهرداری تهران دارای پایگاه است بلافاصله پس از خودسوزی این فرد، وی با آمبولانس بهبیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری منتقل شد.

وی افزود: در اورژانس اقدامات اولیه برای این فرد انجام شد و پس از پذیرش و انجام اقدامات اولیه، در آی سی یو بستری شد که عوامل اورژانس شرکت شهر سالم تا این مرحله در کنار فرد حضور داشتند.

خجسته در تشریح میزان سوختگی این فرد گفت: مرد 50 ساله دچار سوختگی 45 درصدی و از نوع درجه دو و سه و همچنین درجه یک شده است. صورت وی مختصری سوخته اما سینه و شکم و پاها تا زانو سوخته است.

وی تاکید کرد: این فرد سوختگی‌های عمیق دارد اما حالت ذغالی پیدا نکرده است لذا قطعا بهبود پیدا می‌کند اما ممکن است روند بهبود وی طولانی شود و ممکن است در جریان روند بهبود با توجه به احتمال عفونت، نیاز به جراحی داشته باشد.

مدیر اورژانس شرکت شهر سالم تاکید کرد: این فرد دچار سوختگی تنفسی ناشی از بخارات بنزین نشده است لذا سیستم تنفسی وی سالم است.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: