bazarnews

کد خبر: ۳۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با متولیان حوزه سلامت بر ضرورت پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت تا پایان مهرماه سال جاری تاکید کرد و از بررسی مسائل بخش خصوصی حوزه درمان در نشست شورای هماهنگی سران قوا خبر داد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خانه ملت،علی لاریجانی امروز- سه شنبه- در نشست مشترک با وزیران بهداشت و صنعت و معدنو تجارت، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاهاجتماعی، روسای بیمه تامین اجتماعی و بیمهسلامت و بانک مرکزی و رئیس کمیسیونبهداشت و درمان مجلس با هدف پیگیری و بررسی نحوه تخصیص ارز به واردات دارو وتجهیزات پزشکی حضور یافت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: موارد مربوط به بخش خصوصی حوزهدرمان در جلسه شورای هماهنگی سران قوا مطرح خواهد شد.
حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان هم بیان اینکه طبق قانون مسئول تایید واردات مواد آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت است، توضیحاتی در مورد ضرورت نحوه تایید تجهیزات پزشکی ارائه داد.
در ادامه این نشست سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در مورد اقداماتی که دولت برای تامین نیازمندی های کارخانجات داروسازی انجام داده است توضیحاتی ارائه داد و مقرر شد با کمک سازمان برنامه و بودجه این اقدامات با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: