bazarnews

کد خبر: ۳۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: رئیس مجلس خبرگان روز گذشته گفته بودند برخی می‌خواهند در نیویورک با ترامپ ملاقات کنند، این هیچ وقت پایه و اساس ندارد.

به گزارش بازارنیوز به نقل از خبرگزاری مهر: محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد برنامه ریزی برای حضور رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: قرار است در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، ملاقات‌هایی با روسای کشور‌ها انجام شود. حضور در مجمع سالانه سازمان ملل ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای دیدار و گفتگو با تعداد زیادی از روسای کشور‌ها و طرح مسائل دوجانبه و بین‌المللی است.

وی در واکنش به اظهارات آیت الله جنتی اظهار داشت: رئیس محترم مجلس خبرگان گفته‌اند که برخی می‌خواهند به نیویورک بروند تا با ترامپ ملاقات کنند؛ این سخنان برای من خیلی عجیب بود، چراکه ممکن است عده‌ای در کوچه و بازار از از این حرف‌ها بزنند، اما جای تعجب داشت که رئیس محترم مجلس خبرگان این اظهارات را مطرح کرد. این سخنان هیچ وقت مطرح نبوده و پایه و اساسی هم ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: من از تمام بزرگان کشور می‌خواهم که وقتی می‌خواهند مصاحبه و سخنرانی کنند، دقت نظر داشته باشند تا مطالشان برای مردم باور پذیر باشد.

واعظی در ادامه اظهار کرد: امروز مثلث آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بصورت هماهنگ فشار‌های سیاسی می‌آورند و برنامه‌ریزی‌های بسیاری علیه اقتصاد کشور کرده‌اند و جنگ روانی راه انداخته‌اند تا در ذهنیت مردم نسبت به نظام اسلامی اثر بگذارند.

وی با بیان اینکه در چنین شرایطی نیازمند همدلی میان همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها هستیم، گفت: رئیس‌جمهور بر همین اساس، سخنان خود را بر پایه همدلی، صمیمیت و انسجام داخلی در مجلس مطرح کرد چراکه نمی‌خواست دشمنان از این مساله سو استفاده کنند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: