bazarnews

کد خبر: ۳۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران:
مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: در فصل بهار باغات با سرمازدگی و از دست رفتن میوه مواجه شدند که فصل تابستان را با کمبود میوه طی کردیم، اما برای فصل پاییز هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.

به گزارش بازارنیوز به نقل از ایلنا: محمدرضا شعبانی مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت، درخصوص تولید مرکبات و عرضه آن به بازار اظهار کرد: میزان تولید مرکبات هم نارنگی و هم پرتقال بسیار عالی است و مشکل تولید نداریم. واریته نارنگی پیش رس در حال حاضر هم برداشت آن شروع شده و وارد بازار شده است.


وی افزود: از شهریور عرضه نارنگی و پرتقال پیش رس به بازار شروع شده و مشکلی در زمینه تولید اعم از کمبود و یا آسیب دیدگی وجود ندارد.

مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران در رابطه با سرمازدگی باغات در فصل بهار خاطرنشان کرد: در فصل بهار باغات با سرمازدگی و از دست رفتن میوه مواجه شدند که فصل تابستان را با کمبود میوه طی کردیم، اما برای فصل پاییز هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.

شعبانی قیمت توزیع میوه را مناسب دانسته و تصریح کرد: قیمت مرکبات امسال بسیار مناسب است البته هزینه برداشت به خاطر افزایش ۳ برابری قیمت سبد، کارتن، کود و سموم، هزینه حمل و نقل و کارگر بسیار بالا رفته است، اما آنقدر نیست که مردم توانایی تهیه آن را نداشته باشند. نمی‌توانیم با قیمت دوسال قبل بفروشیم، اما قیمت آن متعادل است.

مدیر عامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: درحال حاضر هم قیمت مرکبات به خاطر نوبرانه بودن کمی بالاست، اما این قیمت به تعادل خواهد رسید امیدواریم سرمازدگی پاییزی نداشته باشیم و به محصولات ضرری وارد نشود.
برچسب ها: مرکبات ، میوه ، بازار
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: