bazarnews

کد خبر: ۴۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
بازارنیوز گزارش می‌دهد:
گزارش جهانی جدید مجمع جهانی اقتصاد، اجازه می‌دهد تا کشور‌ها را از نظر کیفیت جاده‌ها و اتصال آن‌ها مقایسه کنیم. با توجه به این گزارش، جاده‌های سنگاپور، بهترین کیفیت را در سرتاسر دنیا دارند و پس از آن‌ها سوییس و هلند قرار دارند.

گروه راه و مسکن بازارنیوز : وقتی که از هلند به سمت آلمان حرکت می کنید، اتوبان آلمان شبیه یک رویاست : صدها و صدها کیلومتر آسفالت که به راحتی می توان با سرعت 180 کیلومتر بر ساعت یا حتی بیشتر حرکت کرد. اما آیا آلمان بهترین جاده های دنیا را دارد؟

گزارش جهانی جدید مجمع جهانی اقتصاد، اجازه می دهد تا کشورها را از نظر کیفیت جاده ها و اتصال آنها مقایسه کنیم. با توجه به این گزارش، جاده های سنگاپور، بهترین کیفیت را در سرتاسر دنیا دارند و پس از آنها سوییس و هلند قرار دارند.

در شاخص ارتباط جاده ها شرایط کمی متفاوت است. این شاخص نمایانگر میزان سهولت شما در رسیدن از نقطه A به B با بالاترین سرعت است. سنگاپور در این شاخص جایگاهی ندارد، اما سوییس و هلند در جایگاههای 40 و 24 این شاخص قرار دارند. آمریکا در کیفیت جاده یازدهم و در شاخص ارتباط اول است.

فرانسه تنها کشوری است که در هردو شاخص حضور دارد: رتبه هفتم در کیفیت جاده ها و نهم در ارتباط جاده ها. ایران نیز در شاخص کیفیت جاده ها در رتبه 71 دنیا قرار دارد.

این گزارش را از اینجا دریافت کنید.

سنگاپور صاحب بهترین جاده های جهان/ایران در رتبه 71 دنیا + اینفوگرافیک

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: