bazarnews

کد خبر: ۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
بانک آینده با هدف تسریع در فرآیند ثبت و پی گیری شکایات و تکمیل مسیرهای ارتباط خود با مشتریان، بات تلگرامی را طراحی و راه اندازی کرد.

مشتریان بانک آینده می‌توانند با استفاده از پیوند «شکایت مشتریان» (pasokhgooyiba24bot@)، در این ربات عضو شده و از خدمات ثبت و پی گیری شکایات،انتقادات،ارسال گزارشات و شرکت در نظرسنجی ها استفاده کنند.

 همچنین با راه اندازی مسیر ارتباط مستقیم تلگرامی با کارشناسان گروه مدیریت شکایات و تقاضاها (pasokhgooyiba24ir@)، مشتریان بانک آینده می توانند از طریق تلگرام، به صورت مستقیم، نسبت به ارسال پیام و اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

 در بات تلگرامی شکایات مشتریان بانک آینده،امکان دریافت اطلاعات مربوط به طرح ها، محصولات، خدمات و تسهیلات بانک آینده نیز پیش بینی  شده است و مشتریان می توانند نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص هر کدام از این موارد اعلام کنند.

 

اقتصادآنلاین

برچسب ها: بانک ، بانک آینده ، تلگرام
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: